Menu

گزارش: به نظر می‌رسد هنری کویل دیگر نقش Superman را بازی نخواهد کرد | آپدیت: هنری کویل به این شایعه واکنش نشان داد

بعد از مردن و دوباره زنده‌شدن در DCEU، به نظر می‌رسد که شخصیت Superman با بازی "هنری کویل" (Henry Cavill) دوباره از دنیای ساخته‌شده توسط Warner Bros. Pictures خداحافظی خواهد کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از The Hollywood Reporter، "هنری کویل" بعد از اینکه مذاکرات برای حضور افتخاری در فیلم Shazam به علت برنامه کاری شلوغ او به نتیجه نرسیده، تصمیم به خروج از DCEU گرفته و Warner نیز تصمیم گرفته تا راه خود را از این بازیگر برتانیایی جدا کند.

تاکنون "کویل" در این مورد چیزی نگفته ولی Warner Bros. بیانیه‌ای منتشرکرده در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این بیانیه چیزی در مورد حضور یا عدم‌حضور "کویل" مشخص نمی‌کند و تنها نشان می‌دهد که شاید وضعیت از آن چیزی که به نظر می‌رسد نیز پیچیده‌تر است.

"در حالی که هیچ تصمیمی در مورد فیلم‌های آینده Superman گرفته نشده، ما همیشه برای "هنری کویل" و رابطه‌‌مان با اون احترام قائل بوده‌ایم و این امر بدون تغییر باقی خواهد ماند. "

براساس گزارش منتشرشده، بعد از جدایی "هنری کویل" استودیو برروی ساخت فیلم Supergirl تمرکز خواهد کرد. هم‌چنین فعلا برنامه‌ای برای ساخت فیلم Superman وجود ندارد. البته امکان دارد که از حضور افتخاری Superman در فیلم Shazam برای جایگزینی بازیگر Superman استفاده شود. شایعاتی نیز وجود دارد که "مایکل بی‌جردن" به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی "کویل" محسوب می‌شود. یکی از اعضای داخلی Warner نیز در این مورد گفته که "Superman همانند James Bond است و پس از مدتی باید به دنبال بازیگرانی جدید باشید. بحثی وجود دارد که برخی از بخش‌های فیلم‌های قبلی آن طور که باید تاثیرگذار نبوده‌‌اند. "

"دنی گارسیا"، مدیر برنامه "کویل" نیز متنی مرموز در مورد رابطه "هنری کویل" با Warner Bros. منتشرکرده و به نوعی این شایعه را رد کرده است: "آرام باشید، شنل هنوز در کمد او قرار دارد. @wbpictures در گذشته و هنوز نیز همکار ما بوده و به گسترش دنیای DC ادامه خواهد داد. "

آپدیت: ساعاتی پیش "هنری کویل" با انتشار ویدئویی مرموز در اینستاگرام، به این شایعات پاسخ داد. در این ویدئو وی ابتدا اکشن‌فیگوری از Superman را با ریتمی آرام بالا آورده و سپس دوباره آن را پایین می‌برد. در زیر ویدئو نیز متن "امروز هیجان‌انگیز بود" و هشتگ Superman دیده می‌شود. عده‌ای عقیده دارند وی با این ویدئو به شایعات پایان داده و عده‌ای نیز می‌گویند که با پایین آوردن Superman،‌"کویل" به صورت غیرمستقیم جدایی‌اش از DCEU را تایید کرده است. هنوز به این خبر به صورت رسمی تایید یا رد نشده است.

دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.