Menu

The Price of Survival، آخرین محتوای‌اضافه Shadow of The Tomb Raider، عرضه شد

آخرین قسمت Season Pass عنوان Shadow of the Tomb Raider با نام The Price of Survival امروز منتشر شد. در این به روز رسانی لارا ماموریت خود را در راستای افشا کردن رازهای ترینیتی ادامه می‌دهد و همانند بخش‌های قبلی، یک چالش co-op مقبره‌ای در دسترس بازیکنان مشتاق قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده در رابطه با این محتوای اضافه را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشای ویدیو به صورت تمام صفحه

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، در توضیحات این DLC آمده است:

"به دنیای Shadow of the Tomb Raider بازگردید و رازی که پشت بزرگ‌ترین دشمن لارا نهفته است را افشا کنید. در حالی که کد‌های شخصی رهبر ترینیتی را می‌گشایید، لارا باید در یک چالش تک‌نفره جدید سربلند شود و راه رسیدن به موفقیت، مقبره‌هایی پر از تله‌های سمی است. در این میان دشمنانی خبره و حرفه‌ای نیز وجود دارند که سد راه شما خواهند شد."

"لباس کلاسیک ترینیتی را بر تن کنید که باعث می‌شود قدم‌ها ساکت‌تر شوند. این لباس همچنین تاثیر گیاهان ادراکی را بیشتر خواهد کرد که به دنبال آن دید طولانی‌تری نسبت به دشمنان را به ارمغان می‌آورد. بازیکنان همچنین یک سلاح جدید و ساکت را به دست می‌آورند. Raptor's Eye باعث می‌شود توانایی لارا در تعقیب دشمنان قوی‌تر شود و خطر را پشت دیوارها و اشیاء مشاهده کند."

برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم Shadow of The Tomb Raider Season Pass شامل 7 به روز رسانی مختلف می‌شود که هر کدام ماموریت‌های داستانی جدید،چالش‌های مقبره‌ای،سلاح‌ها،مهارت‌ها و لباس‌های جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. هر کدام از این راه‌ها یا محتویات اضافه با قیمت 5 دلار در دسترس قرار گرفته‌اند.

Shadow of the Tomb Raider در سپتامبر سال گذشته برای پلتفرم‌های PS4،PC و Xbox One عرضه شد اما نتوانست به مانند نسخه‌های پیشین طرفداران خود را راضی کند.

نظر شما در این باره چیست؟