Menu

تعداد بازیکنان حاضر در هر مسابقه در بتای Call Of Duty: Black Ops 4 Blackout با بروزرسان جدید افزایش پیدا کرد

امکان تجربه حالت بتل رویال عنوان Call of Duty: Black Ops 4 به نام Blackout، در فاز بتا هم اکنون برای تمامی دارندگان کنسول PS4 بوجود آمده و در حالی که پیش از این Activision از امکان حضور همزمان 80 بازیکن در هر مسابقه این بتا خبر داد بود اما پچی که دیروز عرضه شد امکان حضور همزمان 88 بازیکن در هر مسابقه را فراهم کرده است.

Treyarch این تغییر را ظرف تنها یک روز اعمال کرده و باید دید که آیا این استودیو در نسخه نهایی بازی می‌تواند تعداد بازیکنان هر مسابقه در Blackout را به استاندارد دو عنوان محبوب سبک بتل رویال یعنی PUBG و Fortnite که 100 نفر است برساند یا خیر.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، اولین پچ Blackout همچنین عمل برداشتن آیتم از روی زمین را نیز سریع‌تر کرده و مدت زمان فعال بودن Sensor Dart ها را نیز کاهش داده است، با شلیک این آیتم محل حضور دشمنانی که در نزدیکی بازیکن قرار داشته باشند فاش خواهد شد. این دارت‌ها اکنون 2 دقیقه فعال هستند. همچنین اکنون زمان تجربه Blackout اگر 5 ثانیه با منوی تجهیز سریع کار نکنید به طور خودکار بسته خواهد شد.

Treyarch اعلام کرده که به صورت روزانه بروزرسانی‌های جدیدی را با توجه به بازخورد طرفداران برای Blackout عرضه خواهد کرد.

این بتا اکنون تنها برای دارندگان کنسول PS4 در دسترس است و از میان دارندگان دو پلتفرم Xbox One و PC نیز تنها افرادی که Black Ops 4 را پیش خرید کرده باشند در تاریخ 14 سپتامبر (جمعه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۷) می‌توانند بتای آنرا تجربه کنند.

البته تمامی PC گیمرهایی که در Battle.net اکانت دارند نیز از 15 سپتامبر شانس حضور در این بتا را خواهند داشت. امکان تجربه بتا Blackout تنها تا تاریخ 17 سپتامبر (دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷) وجود دارد.