Menu

Cyberpunk 2077 در انحصار Epic Games Store نخواهد بود

انحصاری شدن بازی Metro Exodus برای یک مدت محدود خبری ناراحت کننده برای کاربران بود. حال به نظر می‌رسد که استودیوی CD Projekt Red قصد ندارد تا بازی مورد انتظارش یعنی Cyberpunk 2077 را به طور انحصاری برای استور Epic Games عرضه کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت dualshockers، اخیرا نیز CD Projekt Red در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف مشغول تبلیغ بازی مورد انتظار خود Cyberpunk 2077 است و تا کنون نیز فن آرت‌های مختلفی از بازی نیز منتشر شده است. خواسته‌ی اکثر طرفداران نیز انحصاری نشدن بازی برای استور Epic Games است و با خبرهایی که اخیرا از انحصاری شدن برخی از بازی‌ها برای این استور منتشر شده نگرانی‌های کاربران نیز به دنبال آن افزایش یافته است. به عنوان مثال کاربری با نام WannaPlay95 در توییتر گفته است که :

"لطفا بازی را انحصاری استور Epic Games نکنید."

تایید کردن یک موضوع هر چقدر هم که واضح باشد یک امر مهم برای سازندگان بازی محسوب می‌شود. فروشگاه آنلاین بازی GOG زیر مجموعه‌ی CD Projekt Red محسوب می‌شود و زیر نظر این استودیو به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما این فروشگاه بازی Cyberpunk 2077 را انحصاری خود نکرده است که نشان از اهمیتی که CD Projekt Red به نظرات کاریران می‌دهد است. در واقع این استودیو اجازه‌ی انتشار بازی خود به فروشگاه‌های دیگر مانند Steam را می‌دهد و به مانند Epic Games به طور انحصاری عمل نمی‌کند. جالب است بدانید هیچ بازی از سوی CD Projekt Red بر روی استور Epic Games وجود ندارد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.