Menu

Nintendo تایید می‌کند: در سال 2019 عناوین رونمایی نشده برای Nintendo Switch منتشر خواهند شد

در چند روز گذشته متوجه شدیم شرکت محبوب Nintendo بازی‌های زیادی را در دست ساخت دارد که برای سال 2019 برنامه‌ریزی شده‌اند. آن‌ها در حقیقت تایید کردند که به طور حتم یک بازی رونمایی نشده برای عرضه در سال جاری در نظر گرفته شده است اما گزارشات جدید جزئیات بیشتری را به ما می‌دهند و به نظر می‌رسد بازی‌های بیشتری در دست توسعه قرار دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، در سال 2019 تعداد 11 بازی جدید برای کنسول Switch عرضه خواهد شد.

در طول یک جلسه پرسش و پاسخ مالی، Nintendo تایید کرد که این گزارش حقیقت دارد اما تعداد دقیق پروژه‌های در دست توسعه اعلام نشد. "شینیا تاکاهاشی"، مدیر ارشد برنامه‌ریزی Nintendo، به طور رسمی تایید کرد، چندین عنوان رونمایی نشده در دست ساخت قرار دارد و برخی از آن‌ها برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده‌اند. تاکاهاشی همچنین در مورد نگرانی‌های پیش آمده در رابطه با تاخیر این بازی‌ها به دنبال موضوع Metroid Prime 4 اشاره کرد و اطمینان داد که هیچ یک از این پروژه‌ها با تاخیر مواجه نخواهند شد.

تاکاهاشی حول موضوع مدیریت پروژه‌های Nintendo توضیح داد:

"در مقایسه با دوره کنسول NES، سازندگان بسیار بیشتر و تیم‌های بزرگ‌تری وجود دارد. ما در کنار افزایش مراکز توسعه، هدایت ساخت را در مکان‌های مختلفی هدایت می‌کنیم. بنابراین این حقیقت دارد که تعداد نرم‌افزارها نیز افزایش یافته است، همچنین تعداد افراد بیشتری در توسعه‌های ما دخالت خواهند داشت، از طرفی پروسه‌های توسعه ما نیز همواره رو به افزایش می‌باشد. در نتیجه همه این‌ها مقیاس کلی توسعه ما را گسترش می‌دهد. ما نسبت به گذشته بهتر عمل می‌کنیم چرا که ادارات توسعه ما ادغام یافته‌اند."

او در ادامه گفت:

"برخی از مردم می‌گویند ما به سمت توسعه تدریجی و کند گرایش داریم اما این در همه موارد صحیح نیست. ما عناوینی در دست ساخت داریم که هنوز رونمایی نشده‌اند، برخی از آن‌ها را برای عرضه در سال جاری آماده می‌کنیم و من انتظار ندارم تاخیرهای متعددی را دیگر شاهد باشیم."

در حال حاضر به طور حتم نمی‌دانیم چه چیزی در دست توسعه قرار دارد، پروژه‌هایی که ممکن است یکی از آن‌ها از فرنچایز Zelda باشد، از طرفی شایعه Metroid Prime Trilogy نیز مدتی است در فضای مجازی پخش شده است.

چندی پیش شرکت Nintendo وضعیت توسعه و ساخت Metroid Prime 4 را به روز رسانی کرد. تولید‌کننده ارشد بازی، "شینیا تاکاشی"، در ویدیویی جدید اعتراف کرد که توسعه بازی به استانداردهای مورد نظر نرسیده و به همین دلیل پروژه ریبوت خواهد شد. همچنین اعلام شد، استودیو Retro که سه نسخه قبلی سری را ساخته بود برای توسعه بازی جدید باز خواهد گشت.

تاکاشی توضیح داد:

"اگرچه این بسیار قابل تاسف است، باید شما را در جریان بگذاریم که پروسه توسعه حال حاضر به استانداردهای مورد نظر برای ادامه سری Metroid Prime دست نیافته است. Nintendo همیشه به دنبال کیفیت بالا در بازی‌های ما می‌‎باشد و در فاز توسعه، ما خود را به چالش می‌کشیم و باید به صورت روزانه از روندی که طی می‌کند و رسیدن به کیفیت مورد نظر مطمئن باشیم."

"با این زاویه دید، ما مشخص کردیم که این روند توسعه حال حاضر(Metroid Prime 4) چالشی شده و ما تصمیم سختی به عنوان یک تیم توسعه گرفتیم. ما تصمیم گرفتیم ساختار توسعه را برای بار دیگر بررسی کنیم و تغییرش دهیم."

این احتمال وجود دارد که سری قدیمی Metroid بر روی Switch عرضه شود و طرفداران را خوشحال کند. مدتی می‌شود که شایعاتی در رابطه با پورت Metroid Prime Trilogy در فضای مجازی پخش شده است و به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. "ایمران خان"، ادیتور سابق Game Informer، در توییتر اعلام کرد، مدت زیادی می‌شود توسعه Metroid Prime Trilogy به پایان رسیده و در ابتدا قرار بود برای در ماه گذشته از آن رسماََ رونمایی شود.(این خبر با شایعات رونمایی از سه‌گانه در TGA مرتبط است.)

نظر شما در این باره چیست؟