Menu

فایل‌های ذخیره شده در Anthem قابلیت انتقال به کنسول‌های نسل بعدی Xbox و PS را خواهد داشت

زمان زیادی تا عرضه بازی جدید استودیو BioWare یعنی Anthem باقی نمانده است، عنوانی که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. از طرفی بحث‌های زیادی پیرامون کنسول‌های نسل بعدی Xbox و Playstation میان طرفداران در جریان می‌باشد و احتمالاََ به عرضه آن‌ها نزدیک می‌شویم، حال این سوال پیش می‌آید با به پایان رسیدن عمر کنسول‌های نسل حاضر آیا توانایی انتقال فایل‌های ذخیره‌ای خود به کنسول‌های نسل بعدی را خواهیم داشت. خوشبختانه در رابطه با Anthem چنین ویژگی‌ای وجود دارد.

سوال‌هایی زیادی در بخش نظرات پست اخیر توییتر Anthem مطرح شد که یکی از آن‌ها در رابطه با موضوع انتقال فایل‌های ذخیره‌ای به کنسول‌های نسل بعدی می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، کاربر Nate.L در این باره پرسید:

"زمانی که بخواهیم به کنسول‌های نسل بعدی آپگرید شویم، آیا توانایی انتقال فایل‌های ذخیره‌ای Anthem را خواهیم داشت."

تیم Anthem نیز در جواب گفت:

"همیشه."

قابلیت انتقال فایل ذخیره‌ای به کنسول نسل بعدی چندان ناآشنا و عجیب نیست بلکه در رابطه با نسل هفت و هشتم شاهد چنین قابلیتی بودیم.

استودیوی BioWare با پست جدیدی در وبلاگ خود اعلام کرد نتایج به‌دست آمده از دموی Anthem فراتر از انتظارات آن‌ها بوده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در بخش فنی، بخش نهایی دمو از روز 2 الی 3 فوریه به‌خوبی پیش رفت و مشکل نگران کننده‌ای رخ نداد. BioWare مشکلاتی که در دموی اولیه وجود داشت را بررسی و حل کرد و ظاهرا آن‌ها این‌بار توانستند از مشکلات بیشتر دوری کنند. علاوه بر این، جمعا 40 میلیون ساعت در طول دو دمویی که از Anthem در دسترس قرار گرفت، توسط بازیکنان تجربه شده است.

جاناتان وارنر، کارگردان بازی، در مصاحبه اخیر خود به یکی از نکات قطعی برای BioWare اشاره کرد:

"شاید عاطفی‌ترین شوتر یک دهه اخیر خود را داشته باشیم! عناوینی که با آن‌ها ارتباط عاطفی برقرار نمی‌کنید، از آن دست بازی‌هایی هستند که سال‌ها بعد فراموش می‌شوند و دیگر راجع به ‌آن‌ها به گفت‌وگو نمی‌پردازید. برای من، این لذت بازی‌سازی است، زیرا می‌دانم جایی یک شخص جوان Anthem را می‌خرد و بازی می‌کند و عنوان مورد علاقه‌اش می‌شود. این یک امتیاز شگفت‌انگیز برای ما به حساب می‌آید. شاید گفتن این حرف بسیار پر ادعا به‌نظر برسد اما ما واقعا می‌خواهیم ارتباط عاطفی با Anthem بر قرار کنید. من خواستار چنین چیزی هستم ولی دوست دارم هر کس به روش متفاوتی با این عنوان ارتباط داشته باشد. مثلا یک نفر به‌خاطر داستان تاثیرگذار یا شخصیت بسیار دوست‌داشتنی یا ماجراجویی‌ای که با دوستان خود درباره‌اش صحبت می‌کنید یا فقط ترشح آدرنالین شما در حین بازی کردن باشد که باعث ارتباط برقرار نمودن شما با Anthem شود. تمام این‌ها عاطفی هستند."

بازی Anthem در روز 22 فوریه (3 اسفند) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟