Menu

اطلاعات تازه‌ای از همراهان بازیکن در The Outer Worlds منتشر شد؛ احتمالاََ امکان به پایان رساندن بازی بدون کشتن وجود خواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اطلاعات جدیدی از سیستم همراهی عنوان مورد انتظار The Outer Worlds از سوی بنیان‌گذاران Obsidian Entertainment منتشر شد که در رابطه با نحوه عملکرد این سیستم و این که بازیکن چه کار‌هایی می‌تواند با همراهان خود انجام دهد جزئیاتی را ارائه می‌دهد.

همراهان نقش مهم و حیاتی در بازی‌های Fallout مانند نسخه New Vegas داشتند، بنابراین وجود یک سیستم غنی همراهان از عنوان The Outer Worlds انتظار می‌رود، پروژه‌ای که چشم بسیاری از طرفداران سری Fallout به آن است چرا که افراد زیادی عقیده دارند بهترین نسخه این سری New Vegas، ساخته Obsidian، می‌باشد. طبق مصاحبه بنیان‌گذاران Obsidian با Game Informer در این عنوان همراهان وجود دارند اما بازیکن مجبور نیست از آن‌ها استفاده کند.

در جواب این سوال که آیا حضور همراهان و استفاده از آن‌ها ضروری است، کارگردان بازی، "لئونارد بویارسکی"، گفت، این موضوع به بازیکن و خواسته‌ آن‌ها بستگی دارد. اگر یک همراه را انتخاب کنند با ماموریت‌های جانبی تازه از سوی این NPCها رو به رو خواهند شد و اگر ماموریت‌های مذکور را به پایان برسانند، قابلیت‌های این همراهان بهبود پیدا خواهد کرد.

همچنین به این نکته اشاره شد که این همراهان به طور دائمی نخواهند مرد مگر این که بالاترین درجه سختی را انتخاب کنید.

بویارسکی در این باره توضیح داد:

"آن‌ها در طول مبارزه می‌میرند و یا از هوش می‌روند و بازیابی خواهند شد اما در بالاترین درجه سختی مردن آن‎‌ها همیشگی می‌شود."

یکی از دلایل اصلی عدم استفاده از همراهان توسط بازیکنان از بین بردن حالت مخفی کاری است و در برخی اوقات نیز هوش مصنوعی افتضاح دلیل اصلی می‌باشد اما به نظر می‌رسد Obsidian به خوبی این موضوع را در نظر گرفته است چرا که بویارسکی در این باره اعلام کرد، همراهان مانع مخفی‌کاری بازیکنان نمی‌شوند.

در طول مصاحبه، "تیم کین" و "لئونارد بویارسکی" به سوالات مختلفی پاسخ دادند، از ملحق شدن به مایکروسافت گرفته تا سیستم همراهان اما سوال جذاب دیگری که مطرح شد، امکان به پایان رساندن بازی بدون کشتن بود. وقتی چنین سوالی مطرح شد، کین در جواب گفت: "امیدواریم چنین چیزی وجود داشته باشد."

او توضیح داد:

"ما به طور کامل مطمئن نیستیم. اما توانایی کشتن تمامی NPCها را خواهید داشت."

چندی پیش نیز طراح روایت بازی، "کاترین مگان استارکس"، برخی ابهامات را روشن‌سازی کرده و در این رابطه با وبسایت RPGSite مصاحبه کرده بود.

استارکس در این باره گفت:

"ما می‌خواستیم همراهان شما تاکید زیادی بر روی اهداف و سهم خود در ماموریت‌ها داشته باشند. آن‌ها برای انجام ماموریت‌هایشان از شما کمک خواهند گرفت و اگر از کاری که انجام می‌دهید حمایت نکنند به طور حتم این را با گفته‌های خود نشان می‌دهند. ما می‌خواهیم انگیزه و هدف آن‌ها مرکز و هسته اصلی شخصیت آن‌ها قرار بگیرد."

استارکس در توییتر تایید کرد، اگر همراهان شما انتخابی که کردید را نپذیرند، ممکن است شما را رها کنند:

"متاسفم اگر جوابم کمی گیج کننده بود. فقط برای روشن سازی بیشتر، شما می‌توانید کارهایی انجام دهید که به دنبال آن همراهانتان شما را رها کنند."

از طرفی ناشر بازی یعنی Private Division از طریق Game Informer اعلام کرد، The Outer Worlds علاوه‌بر حضور در فروشگاه‌های دیجیتالی، به صورت فیزیکی برای Xbox One، PS4 و PC نیز منتشر می‌شود. همچنین این ناشر تأیید کرد که باید هزینه‌ی یک بازی کامل یعنی 60 دلار را بابت آن پرداخت کنیم.

همچنین، سال گذشته اعلام شد که The Outer Worlds به هیچ عنوان خریدهای داخل برنامه‌ای نخواهد داشت که این خبر برای افرادی که به دنبال تجربه‌ی تک نفره هستند خبر امیدوارکننده‌ای می‌باشد.

در یک مقاله‌ای که در وبسایت MMORPG.com منتشر شد، تهیه کننده ارشد بازی، متیو سین"، و طراح اصلی بازی یعنی "چارلز استپلز" بیان کردند که مدت زیادی می‌باشد که تیم ما منتظر ساخت The Outer Worlds می‌باشد. "سین" چنین گفت:

"فکر می‌کنم هر کسی که طرفدار استودیوی Obsidian است، از دنیای جدید ما لذت خواهد برد. این چیزی است که بسیاری از افراد خواهان آن بوده‌اند. ما در نهایت عنوانی را می‌سازیم که خیلی وقت است منتظرش هستیم و با همکاری Private Division این اتفاق خواهد افتاد. اگر شما به سبک نقش آفرینی کلاسیک استودیوی Obsidian علاقه مند هستید، بنابراین از عنوان The Outer Worlds لذت خواهید برد."

The Outer Worlds در سال 2019 برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟