Menu

فیلم‌برداری پیش درآمد Game Of Thrones از تابستان شروع خواهد شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamespot، شبکه HBO تأیید کرد فیلم‌برداری سریال تلویزیونی پیش درآمد Game of Thrones از اوایل این تابستان آغاز می‌شود. مدیر برنامه‌ریزی این شبکه، کیسی بلویز (Casey Bloys) در مصاحبه‌ای با مجله Entertainment Weekly زمان شروع تهیه‌ی این سریال را مشخص کرد.

این زمان‌بندی با برنامه‌ای که بلویز سابقاً گفته بود تولید عنوان پیش درآمد بی‌نامی در نیمه‌ی اول 2019 آغاز می‌شود هم خوانی دارد.

مهم‌تر از همه، چیزی که قرار است فیلم‌برداری شود فقط قسمت اول است؛ مابقی قسمت‌ها هنوز در انتظار سفارش داده شدن هستند. کارگردان سریال Jessica Jones یعنی اس.جی کلارکسون (SJ Clarkson) این سریال را کارگردانی خواهد کرد و نایومی واتس (Naomi Watts) در آن حضور خواهد داشت. نویسنده X-Men: First Class جین گلدمن (Jane Goldman) نیز نقش شورانر را بر عهده خواهد گرفت. گلدمن در کنار نویسنده‌ی اصلی جرج آر.آر مارتین (George R.R. Martin) تصویر کلی سریال را نوشته‌اند. طبق گفته‌های مجله EW، با اینکه تا کنون فقط یک قسمت سفارش داده شده، نویسنده‌ها محض اینکه HBO تصمیم به ادامه برنامه بگیرد، از حالا بر روی فیلمنامه‌ی قسمت‌های بعدی کار می‌کنند.

این سریال قرار نیست حداقل تا یک سال پس از پایان Game of Thrones به نمایش در بیاید، پس یعنی ممکن است تا 2020 یا 2021 چیزی از آن نبینیم. همچنین احتمال دارد این سریال هرگز عملی نشود.

با اینکه هنوز اسمی برای این سریال در نظر گرفته نشده، مارتین سال گذشته پیشنهاد کرد که نام The Long Night را برای این برنامه انتخاب کنند. او بعدها از عدم اطمینان خود از این اسم صحبت کرد که شاید به دلیل فشار HBO برای در میان نگذاشتن این نام باشد. در هر صورت، بخشی از چیزهایی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم توسط این عنوان مشخص می‌شود.

در کنار خانم واتس، در ماه ژانویه خبرهای زیادی درباره‌ی بازیگران دیگری منتشر شد. شخصیت‌ها هنوز تأیید نشده‌اند ولی هنرمندانی احتمالاً حضور خواهند داشت از این قرار است؛ نایومی اِیکی (Naomi Ackie) از Star Wars: Episode IX، توبی رگبو (Toby Regbo) از سینمایی Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald، دنیس گاگ (Denise Gough) در Angels in America، ایوانو جرمیا (Ivanno Jeremiah) از Black Mirror، جیمی کمپبل (Jamie Campbell) از The Twilight Saga: Breaking Dawn، جرجی هنلی (Georgie Henley) از The Chronicles of Narnia و الکس شارپ (Alex Sharp) از To the Bone.

در نهایت توضیحات رسمی درمورد این پیش درآمد را مشاهده کنید؛ "به هزاران سال قبل از ماجراهای Game of Thrones بازگردید، این سریال داستان‌های جهان وستروس را از عصر طلایی قهرمانان تا تاریک‌ترین دوران آن روایت می‌کند. و فقط یک چیز قطعی است: از رازهای خوفناک تاریخ وستروس تا ریشه‌ی حقیقی وایت واکرها، رمزهای شرق تا استارک‌های افسانه‌ای… هیچکدام داستانی نیستند که فکر می‌کنیم می‌دانیم."

به تازگی HBO با شرکت Bud Light دست به همکاری زده و در یک پیام بازرگانی برای Super Bowl آخرین فصل Game of Thrones را به نمایش گذاشته‌اند. فصل هشت و آخرین فصل این سریال 25 فروردین 98 منتشر خواهد شد.