Menu

تماشا کنید: مقایسه‌ی گرافیک Crash Team Racing Nitro-Fueled بر روی PS4 با نسخه‌ی اصلی

Crash Team Racing توسط استودیوی محبوب "ناتی داگ" توسعه پیدا کرد و شرکت Sony وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده داشت. این عنوان که چهارمین دنباله از فرنچایز Crash Bandicoot بود در سال 1999 به طور انحصاری برای کنسول PS1 در دسترس قرار گرفت. داستان این بازی بر روی تلاش‌های تیمی متشکل از کارکترهای دنیای Crash Bandicoot که باید جهت حفظ زمین و منابع آن با شخصیت منفی این عنوان یعنی دکتر Nitros Oxide مسابقه بدهند، تمرکز می‌کند.

در این بازیِ مسابقه‌ای بازیکنان می‌توانند کنترل 15 شخصیت را در اختیار بگیرند؛ در ایتدا تنها 8 عدد از آن‌ها در دسترس می‌باشد. در سال 2001، Sony حقوق مربوط به فرنچایز Crash Bandicoot را به Activision واگذار کرد اما این شرکت نتواست موفقیت‌های این سری بازی را ادامه دهد. پس از ساخت چندین دنباله‌ی ضعیف، آخرین نسخه‌ی آن با نام Nitro Kart 2 در سال 2010 منتشر شد و به مدت 6 سال خبری از Crash نبود. در سال 2016 و درجریان کنفرانس Playstation در رویداد E3 بود که ریمستر 3 نسخه‌ی ابتدایی این فرنچایز در قالب کالکشنی با نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy معرفی و در سال 2017 عرضه شد. این بازسازی از لحاظ تجاری بسیار موفق عمل کرد و در وبسایت متاکریتیک نیز میانگین امتیاز 80 را از 85 نقد به ثبت رساند؛ یوزراسکور این عنوان 8.5 می‌باشد. پس از موفقیت غول آسای این بازسازی، انتظار می‌رفت که Activision نسخه‌های دیگری از این فرنچایز را نیز با گرافیکی بهبود یافته روانه‌ی بازار کند و همینطور هم شد. در مراسم The Game Awards 2018 بود که از ریمستر Crash Team Racing با عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled رونمایی شد.

در روز گذشته، چند تریلر گیم‌پلی و تصاویری جدید از این عنوان منتشر شد که می‌توانید آن‌ها را از طریق این خبر تماشا کنید. حال وبسایت Playstation Access از طریق ویدئویی به مقایسه‌ی گرافیک Crash Team Racing Nitro-Fueled بر روی PS4 با نسخه‌ی اصلی بر روی PS1 پرداخته است که می‌توانید در پردیس‌گیم آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Crash Team Racing Nitro-Fueled در تاریخ june 21 (جمعه 31 خرداد 98) بر روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.