Menu

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Days Gone انواع مختلف Freakerها و مبارزات بهبود یافته آن را نشان می‌دهد

به گزارش پردیس گیم، استودیوی Sony Bend تریلر جدیدی را از سری World Video بازی Days Gone منتشر کرده است. تریلر قبلی سری World Video نشان‌دهنده میزان خطرناک بودن دنیای این عنوان و گوناگونی وسایل حمل‌ونقل بود. حال، در این تریلر فقط به Freakerها، روش‌های مبارزه و نحوه عملکرد شما در موقعیت‌های مختلف پرداخته می‌شود.

گونه‌های مختلف Freaker شامل Swarmerها می‌شود که به‌صورت گروهی سفر می‌کنند و Newtها که در زمانی مناسب به شما حمله‌ور می‌شوند و Screamerها هم می‌توانند Swarmerها را فرا بخوانند. ظاهرا The Breaker از سایر آن‌ها قوی‌تر است و باید با احتیاط با آن‌ها روبه‌رو شد. در کنار سلاح‌های خودکاری که می‌توان از دشمنان به‌دست آورد، بازیکنان قادر به استفاده از کمانی پولادی با تیرهای آتشین هستند که برای سوزاندن لانه‌‌های Freakerها عالی است.

مخفی‌کاری باید برای مقابله با گروه‌های بزرگ‌تر امن‌تر باشد اما مبارزه تن به تن برای شکست دادن یک یا دو دشمن کافی است. سلاح‌های مربوط به مبارزات تن به تن قابل ساخت هستند اما نیاز به تعمیر دارند پس در هنگام استفاده از آن‌ها باید این مورد را به خاطر بسپارید. Combat Focus هم برای علاقه‌مندان به استفاده از سلاح گرم مفید است زیرا به‌نظر می‌رسد که می‌تواند سرعت زمان را کم کند.

در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

Days Gone در تاریخ 26 آوریل (جمعه 6 اردیبهشت) برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.