Menu

NioH به فروش 2.5 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرد؛ Koei Tecmo دومین سالگرد عرضه را جشن می‌گیرد

به نظر می‌رسد عنوان NioH که بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر شده و المان‌های بسیاری را از سری Souls قرض گرفته به فروش خارق‌العاده‌ای در حد و اندازه خود دست پیدا کرده است. Koei Tecmo در جریان جشن دومین سالگرد عرضه بازی خبر از فروش 2.5 میلیون نسخه‌ای بازی را اعلام کرد و با طرفداران به اشتراک گذاشت. شما می‌توانید در ادامه تصویر منتشر شده به این مناسبت را مشاهده کنید:

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در توییت مذکور آمده است:

"NioH دومین سالگرد عرضه و فروش بیش از 2.5 میلیونی خود را این هفته جشن می‌گیرد! Team Ninja تصویر خاصی را برای این رویداد در نظر گرفته است. تیم آن‌ها به سختی بر روی NioH 2 کار می‌کند، آن را از دست ندهید."

NioH بر اساس دوره سنگوکو توسعه یافته و در قرن 17م ژاپن روایت می‌شود. شما در نقش یک شخص ایرلندی با نام ویلیام قرار می‌گیرید که در طول بازی رشد می‌کند تا در نهایت به یک استاد سلاح‌های ژاپنی تبدیل شود.

NioH 2 تابستان گذشته و در جریان کنفرانس سونی در E3 2018 با یک تیزر سینمایی رونمایی شد. ما هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با نحوه روایت،گیمپلی و جزئیات بصری در دست نداریم اما می‌دانیم که این بار بازیکنان شخصیت منحصر به فرد خود را شخصی‌سازی می‌کنند. همچنین استودیو Koei Tecmo اعلام کرد، تا قبل از انتشار این عنوان یک دمو قابل بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

عنوان بعدی FromSoftware نیز شباهت‌های زیادی به IP جذاب NioH خواهد داشت که تم ژاپنی اصلی‌ترین ویژگی می‌باشد، البته از نظر گیمپلی تفاوت‌های زیادی وجود دارد.

اخیراََ در یک "آرزوی سال جدید" با مجله ژاپنی Famitsu، اعضای تیم سازنده بازی، Tecmo، حضور داشتند و در جریان مصاحبه نتوانستند جلوی خود را بگیرند و در رابطه با پروژه NioH 2 صحبت کرده و ذوق فراوانی نشان دادند.

کارگردان NioH 2، "فومیهیکو یاسودا"، موضوع را باز کرد و در در جریان صحبت‌های خود اعلام کرد احتمال رخ دادن یک رونمایی بزرگ از بازی در اوایل 2019 وجود دارد. از آن‌جا که تا به این لحظه تنها شاهد تیزر سینمایی E3 بازی بودیم، این خبر برای طرفداران این سری بسیار جذاب و خوشحال کننده می‌باشد.

آخرین اطلاعاتی که از بازی شنیدیم به چند ماه پیش و زمان انتشار تیزر در E3 بر می‌گردد. کارگردان بازی، آقای "فومیهیکو یاسودا" (Fumihiko Yasuda)، توضیح می‌دهد که هدف از ساخت NiOh 2، توسعه یک تکامل و ارتقای سطح کاملا درخور برای نسخه اول است. درحالی که تیم آ‌ن‌ها از موفقیت نسخه اول خوشحال بودند، اما نتوانستد آنچه را در نظر داشتند بدست آورند. آن‌ها می‌خواستند نقاط قوت بازی اول را تقویت کرده و ضعف‌های NiOh را از بین ببرند.

نظر شما در این باره چیست؟