Menu

دموی Anthem فراتر از انتظارات EA و BioWare بوده است؛ وعده به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای زیاد برای نسخه نهایی

استودیوی BioWare با پست جدیدی در وبلاگ خود اعلام کرد نتایج به‌دست آمده از دموی Anthem فراتر از انتظارات آن‌ها بوده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در بخش فنی، بخش نهایی دمو از روز 2 الی 3 فوریه به‌خوبی پیش رفت و مشکل نگران کننده‌ای رخ نداد. BioWare مشکلاتی که در دموی اولیه وجود داشت را بررسی و حل کرد و ظاهرا آن‌ها این‌بار توانستند از مشکلات بیشتر دوری کنند. علاوه بر این، جمعا 40 میلیون ساعت در طول دو دمویی که از Anthem در دسترس قرار گرفت، توسط بازیکنان تجربه شده است.

BioWare افزود دموی Anthem فقط بخش بسیار کوچکی از محتوای آن را نشان داد و حالا برروی نهایی‌‌سازی نسخه کامل تمرکز می‌کند. نسخه نهایی Anthem شامل لیست بزرگی از به‌روزرسانی‌ها و بهبودهایی می‌شود که در دمو وجود نداشتند. برخی از این به‌روزرسانی‌ها توسط BioWare مشخص شده‌اند، مثل یک وسیله سرعتی مفید در Fort Tarsis که به بازیکنان اجازه می‌دهد با سرعت بیشتری در اطراف شهر کاوش کنند.

BioWare همچنین کار برروی محتویات اضافه Anthem را آغاز کرده و بخش کوچکی از محتویات آن در دموی بازی در روز 3 فوریه نشان داده شد.

از آنجا که Anthem به بازیکنان اجازه شخصی‌سازی Javelin، لباس قدرتی بازی را می‌دهد، بسیاری از بازیکنان خلاقیت خود را با شخصی‌سازی‌های منحصر به‌فرد نشان داده‌اند. در نتیجه BioWare هم تصاویری از خلاقانه‌ترین شخصی‌سازی‌های Javelin به اشتراک گذاشته که مربوط به دموی آخر هفته Anthem هستند.

Anthem Anthem

Anthem

Anthem تا چند روز دیگر در 22 فوریه (3 اسفند) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. با این حال، مشترکین EA Origin Access Premier در PC می‌توانند از 15 فوریه (26 بهمن) به تجربه آن بپردازند. این موضوع باعث عصبانیت تعداد زیادی از طرفداران هم شده است.