Menu

استودیو Respawn توضیح می‌دهد که چرا تایتان‌ها در Apex Legends حضور ندارند

استودیو Respawn Entertainment امروز از بازی بتل رویال جدید خود که در دنیای Titanfall جریان دارد، رونمایی کرد. موردی که کمبود آن در بازی بطور واضح احساس می‌شود، عدم حضور تایتان‌ها است و اکنون این استودیو رسماً نظر خود را در مورد حذف تایتان‌ها که یکی از جنبه‌های منحصربه‌فرد سری Titanfall بود، بیان کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، تهیه‌کننده ارشد عنوان Apex Legends، آقای "درو مک‌کوی (Drew McCoy)"، در مصاحبه با سایت Eurogamer توضیح می‌دهد که تیم توسعه بازی در ابتدا خود را با ایدۀ اضافه کردن تایتان‌ها به عنوان Power-up مشغول کردند، اما در نهایت این ایده را کنار گذاشتند؛ چرا که تایتان‌ها ذاتاً "قدرت فانتزی‌گونه‌ای" هستند که با تعادل و توازن یک دیدار بتل رویال سازگاری ندارند.

ممکن است با خود فکر کنید و بگویید:‌ "خب، چرا تایتان‌ها را ضعیف نکنند؟" آقای "مک‌کوی" در جواب به این سوال گفت که تایتان‌ها باید به عنوان فیگورهای قدرتمند ظاهر شوند و تیم احساس کرد با ضعیف کردن تایتان‌ها، دیگر حضور آنها فایده‌ای نخواهد داشت.

آقای "مک‌کوی" همچنین سبک بتل رویال را با بازی پوکر مقایسه و بیان کرد که همه باید "با یک‌اندازه شانس و فرصت در بازی حضور یابند." او به این نکته اشاره کرد که حضور تایتان‌ها ضد این فرآیند فکری است. البته به طرز جالبی، قهرمانان در بازی توانایی‌ها و محدودیت‌هایی دارند که عملکرد آنها ضد این تفکر است و این کمی ریاکارانه به نظر می‌رسد.

برای آنهایی که با بازی Apex Legends آشنایی ندارند، باید بگوییم که این بازی بتل رویالی در دنیای Titanfall جریان دارد و در آن 60 بازیکن در نفشه‌ای کوچک با هم به رقابت می‌پردازند. حین بازی گیمرها برای رسیدن به صدر می‌توانند به یافتن لوت، احیا کردن هم‌تیمی‌ها و غیره بپردازند.

امروز هم اولین تریلر از گیم‌پلی بازی منتشر شد. با وجود اینکه عنوان مورد بحث امروز معرفی شده است، اما همین الان هم می‌توان آنرا دریافت کرد. در بخشی دیگر از این مصاحبه، توسعه‌دهندگان بازی همچنین توضیح دادند که چرا روی عنوان Titanfall 3 کار نکرده‌اند.

عنوان Apex Legends به صورت رایگان برای پلتفورم‌های Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است و بازیکنان برای بهبود تجربه خود در بازی می‌توانند به خرید اسباب تزئینی بپردازند. با این حال، هیچ محدودیتی برای تجربه تمامی محتوای بازی وجود ندارد.