Menu

روش جدید یک فروشگاه آلمانی برای فروش بازی Fallout 76

بازی Fallout 76 با تبلیغات فراوان از سوی Bethesda برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One عرضه شد و با وجود این که از سری محبوبی بود و ایده‌های خوبی پشت بازی بود اما در نهایت این بازی شکست خورد و بازتاب ضعیفی از منتقدان و کاربران دریافت کرد و در بحث فروش هم خوب عمل نکرد. بازی مشکلاتی همچون محیط خالی و باگ‌های فراوان داشت. همچنین در خبری که به تازگی منتشر شده بود مشخص شد که بروزرسانی‌هایی که Bethesda برای این بازی عرضه کرده تا کنون موفق به حل مشکلات بازی نشده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، به تازگی و در تصویری که در سایت Reddit منتشر شده، فروشگاهی در آلمان با نام Saturn باندل کنسول Xbox One X به همراه دو نسخه از بازی Fallout 76 را عرضه می‌کند. یکی از نسخه‌های بازی به صورت کد دیجیتالی در جعبه وجود دارد و یک نسخه‌ی دیگر هم به صورت فیزیکی همراه کنسول عرضه می‌شود. شاید منظور از این کار این بوده که هر کس بتواند این بازی محبوب را به دوستان دیگر خود هدیه بدهد تا آن‌ها هم بتوانند از این بازی لذت ببرند و در کنار یکدیگر بازی کنند.

البته این کار از سوی فروشگاه‌های دیگری نیز صورت گرفته است تا موجودی این بازی سریع‌تر تمام شود. بهتر است تفکر مثبتی داشته باشیم و این کار فروشگاه‌ها را خیرخواهانه بدانیم. روش‌های مختلفی تا کنون مشاهده شده مانند شعبه آلمان فروشگاه GameStop که آن‌ها یک نسخه‌ی رایگان از بازی Fallout 76 به کسانی که کنترلر دسته دوم DualShock 4 را خریداری کرده بودند اهدا می‌کرد. در مجموع به نظر می‌رسد تنها فروشگاه‌های آلمانی این بازی را به دلیل محبوبیت زیادی که در آلمان دارد آن را هدیه می‌دهند.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دسترس است. به تازگی نیز در خبری Bethesda شایعه مبنی بر free-to-play شدن عنوان Fallout 76 را رد کرد.