Menu

فروش Monster Hunter World از مرز 11 میلیون نسخه عبور کرد، عملکرد فوق‌العاده نسخه Steam سوددهی را افزایش داده

عنوان Monster Hunter World حدودا یک سال قبل بر روی PC و کنسول‌ها عرضه شد و همین مدت زمان کافی بود تا با فروش بیشتر از 11 میلیون نسخه، به موفق‌ترین عنوان در سری Monster Hunter تبدیل شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، شرکت Capcom در جدیدترین گزارش مالی خود تایید کرده است که عنوان Monster Hunter World در سال گذشته میلادی موفقیت چشمگیری را تجربه کرده و به لطف عملکرد فوق‌العاده نسخه Steam این محبوبیت همچنان ادامه‌دار است. مجموع تعداد نسخه‌های ارسالی این بازی به فروشگاه‌ها و فروش دیجیتالی آن اکنون از مرز 11 میلیون عبور کرده است.

"در این تجارت، سری Monster Hunter محرکی برای ارتقا عملکرد تجاری شرکت به حساب می‌آید. عنوانی از این سری یعنی Monster Hunter: World (برای PlayStation 4 و Xbox One) در سال گذشته مالی موفقیت چشمگیری را تجربه کرده و این محبوبیت با افزایش بازیکنان آن، همچنان ادامه پیدا کرده و در عین حال عملکرد فوق‌العاده نسخه Steam باعث افزایش سوددهی شده است. فروش Monster Hunter Generations Ultimate (برای Nintendo Switch) که در بازارهای خارج از ژاپن عرضه شد نیز به لطف محبوبیت پایدار سری افزایش داشته است."

Monster Hunter World در اواخر سال جاری میلادی با عرضه افزونه Iceborne گسترش پیدا خواهد کرد. این افزونه محیط‌ها، هیولاها، تجهیزات و رتبه سختی مراحل جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. جزئیات بیشتر از افزونه در فصل بهار منتشر خواهد شد.