Menu

باندل Anthem Xbox One S از طرف Microsoft معرفی شد

حتماً، شوتر بعدی BioWare به نام Anthem با دمویVIP بحث‌های مختلفی را برانگیخت ولی آیا همچنان توانسته یکی از بازی‌های مورد انتظار 2019 باشد؟ قصد دارید این عنوان را با خانواده‌ی Xbox One تجربه کنید؟ پس شانس آوردید، مایکروسافت می‌خواهد باندل جدیدی از Xbox One S و Anthem منتشر کند که نمی‌توان آن را ندیده گرفت.

این باندل جدید به وسلیه‌ی توئیت حساب رسمی توئیتر Xbox معرفی شد. ساده بگوئیم، قرار است نسخه‌ی Anthem Legion of Dawn که با Xbox One S باندل شده در 26 بهمن ماه منتشر شود.

Anthem

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، خود کنسول تفاوت چندانی با بقیه‌ی باندل‌های Xbox One S ندارد، 1TB هارد درایو، یک ماه Xbox Live Gold و یک ماه Xbox Game Pass. اگرچه، با توجه به اینکه این باندل مربوط به EA نیز می‌شود، خریداران یک ماه حق عضویت EA Access (خدمات عضویتی Electronic Arts ) را هم به دست خواهند آورد.

نسخه‌ای که از Anthem در این باندل وجود دارد the Legion of Dawn Edition است، ورژن 80 دلاری این عنوان که شامل موارد زیر می‌شود؛

چهار بسته زره‌ی افسانه‌ای؛ یک سلاح افسانه‌ای؛ بنر Founders Player، قطعه‌ی متصل شونده Ranger Javelin و موسیقی متن دیجیتالی.

افرادی که می‌خواهند این باندل را خریداری کنند باید بدانند که قیمت آن $299 می‌باشد.. اگرچه، این باندل هنوز برای پیش خرید در دسترس نیست و پکیچ آن حتی در فروشگاه مایکروسافت وجود ندارد. با اینحال، شاید این معامله به اندازه‌ی باندل Xbox One X که همراه با با دو کپی از Fallout 76 در آلمان منتشر شد جالب نباشد.

جدا از بحث این باندل، Anthem اخیراً مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده. بعد از قفل شدن کامل دموی VIP دو روزه، BioWare وضعیت را توضیح داد و از قرار معلوم این مشکل پیش از روز عرضه رفع خواهد شد. آن‌ها حتی باگ‌هایی را که قبل از روز عرضه می‌خواهند برطرف کنند نیز مشخص کرده‌اند.

با تمام این‌ها، بسیاری از طرفداران لحظات خوشی را در دموی VIP گذرانده‌اند… اگر قبلاً ویدئوی جدیدترین قلعه‌ی Anthem را ندیده‌اید، می‌توانید از این قسمت گیم‌پلی مربوطه را مشاهده کنید.

درحالی که اعضای EA Origin Access Premier روی PC از نظر تکنیکی می‌توانند بازی را به صورت کامل در 26 بهمن ماه تجربه کنند، Anthem رسماً برای PS4، PC و Xbox One در 3 اسفند منتشر خواهد شد.