Menu

بیانیه رسمی 4A Games و Deep Silver: نسخه PC برای آینده سری Metro همیشه در قلب برنامه‌های ما خواهد بود

روز گذشته یکی از کارمندان 4A Games مدعی شد که اگر Metro Exodus توسط تمام دارندگان PC مورد تحریم و بی‌محلی قرار گیرد، نسخه بعدی سری برای این پلتفرم عرضه نمی‌شود و همین موضوع باعث ناراحتی بسیاری از دارندگان این پلتفرم شد. حال، Deep Silver و 4A Games بیانیه‌ای رسمی در رابطه با این موضوع منتشر کردند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، طبق بیانیه رسمی Deep Silver و 4A Games و همان‌طور که ما هم در خبر خود ذکر کردیم، نظر این کارمند نشان‌دهنده طرز دید و فکر استودیو سازنده برای آینده فرانچایز Metro نیست. سازندگان همچنین مجددا تایید نمودند تصمیم انحصاری زمانی کردن نسخه PC در فروشگاه Epic، فقط توسط Koch Media / Deep Silver گرفته شده است.

Deep Silver و 4A Games اعلام کردند آن‌ها قصد ادامه این فرانچایز را دارند و نسخه PC همیشه در قلب برنامه‌های آن‌ها خواهد بود.

بیانیه کامل به‌صورت زیر است:

"تصمیم اخیر بابت انتقال نسخه PC بازی Metro Exodus از Steam به فروشگاه Epic فقط توسط Koch Media / Deep Silver گرفته شده است. نظری که به تازگی توسط یکی از اعضای 4A Games به اشتراک گذاشته شده، نشان‌دهنده طرز دید و فکر 4A Games و Deep Silver برای آینده این فرانچایز نیست. نظر این فرد نشان می‌دهد چگونه تصورات یک شخص با اشتیاق که فقط می‌خواست کار خوب را در مسیر خود انجام دهد، به‌خاطر یک تصمیم تجاری که در آن نقشی نداشته به شکلی برعکس در آمده است. ما با احترام می‌خواهیم تمام بازخوردهای معتبر در رابطه با این تصمیم به Koch Media / Deep Silver انتقال یابد، نه توسعه‌دهندگان 4A Games.

برنامه‌های آینده فرانچایز Metro در دستان Koch Media / Deep Silver قرار دارد. تصمیم ما برای همکاری با Epic Games براساس هدف سرمایه‌گذاری در آینده این سری و توسعه‌دهنده همکار ما یعنی 4A Games بود. ما تمام انگیزه‌های لازم برای ادامه این سری را داریم و نسخه PC همیشه در قلب برنامه‌های ما خواهد بود."

بازی Metro Exodus در تاریخ 16 فوریه (26 بهمن) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.