Menu

مدز میکلسن: درک و فهم Death Stranding دشوار است؛ جهان بازی پر جزئیات و سنگین خواهد بود

هر زمان که تریلری جدید از Death Stranding ببینیم، به‌نظرمان با صحنه‌های شگفت‌انگیزی روبه‌رو شده‌ایم اما نمی‌توانیم آن‌ها را درک کنیم و سوالات بیشتری برای‌مان به‌وجود می‌آید. پس از گذر دو سال از معرفی آن و دیدن چندین تریلر، هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی درون Death Stranding رخ داده که البته با توجه به در نظر گرفتن اینکه کوجیما کارگردان آن است، چندان تعجب نمی‌کنیم. حال به‌نظر می‌رسد ما تنها کسانی نیستیم که چنین وضعیتی داریم؛ حتی مدز میکلسن هم که نقش یکی از شخصیت‌های مهم بازی را بر عهده گرفته، نمی‌داند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

به گزارش پردیس گیم، مدز میکلسن اخیرا در مصاحبه‌ای با Polygon ماجرای قبول کردن همکاری با کوجیما برروی این پروژه را توضیح داد و افزود:

"اصلا متوجه صحبت‌های کوجیما نمی‌شدم. من تازه با این فرد ملاقات کرده بودم و وقتی از کارکنان اطرف آنجا که از من جوان‌تر بودند پرسیدم، به من گفتند او پدرخوانده گیمینگ است! حالا هم مشخص شد که کوجیما یک نابعه است. در واقع چیزی شبیه به کارهایی که وی انجام می‌دهد را ندیده‌ام. کوجیما هنوز هم سعی دارد تا من را متوجه اتفاقات بکند و من هم همانجا مانند یک آدم احمق ایستاده‌ام و می‌گویم یک بار دیگر توضیح بده! دنیای او بسیار پر جزئیات، سنگین و استادانه کار شده است. وقتی کار تمام شود، اتفاقات درون بازی منطقی به‌نظر می‌رسند، اما وقتی به توضیحات کوجیما گوش می‌دهید، درک آن دشوار است."

میکلسن در ادامه راجع به فرایند توسعه این پروژه توضیحاتی داد و گفت با اینکه هنوز "کارهای کوچکی" از پروژه باقی مانده، نمی‌تواند بگوید تا چه مقدار دیگر باید روند ساخت آن ادامه داشته باشد. وقتی از او پرسیدند چه زمانی Death Stranding منتشر می‌شود، وی پاسخ داد:

"من مطمئن نیستم. کوجیما شخصی است که اجازه پاسخ به این سوال را دارد. ما دستورات سنگینی در رابطه با اینکه چه چیزی بگوییم و چه چیزی را در عموم نگوییم، دریافت کرده‌ایم."

بازی Death Stranding در تاریخی نامشخص برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.