Menu

تیم توسعه‌دهنده Cyberpunk 2077 تا 60 درصد بزرگ‌تر از تیم The Witcher 3 است

جای تعجبی نیست که استودیوی سازنده Cyberpunk 2077 یعنی CD Projekt RED از نظر مالی ثبات بیشتری از چند سال اخیر داشته باشد. به دنبال موفقیت عظیم The Witcher 3: Wild Hunt، رشد این استودیو قابل پیش‌بینی بود. حال با توجه به یک بیانیه رسمی می‌دانیم که تیم سازنده CD Projekt RED از زمان The Witcher 3 تا 60 درصد رشد داشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، این خبر از طرف نشریه لهستانی StockWatch آمده که در حال تهیه گزارشی از جدایی اخیر سباستین استفان از CD Projekt RED بود. اگر اخبار مربوط به این موضوع را از دست داده‌اید، باید به شما یادآوری کنیم که سباستین استفان (کارگردان ارشد Cyberpunk 2077) چندی پیش CD Projekt RED را به مقصد Blizzard Entertainment ترک کرد.

در سوالی راجع به اینکه آیا جدایی او مانع از توسعه و هدف Cyberpunk 2077 می‌شود یا خیر، تیم توسعه‌دهنده پاسخ دادند چنین چیزی برروی سرعت ساخت بازی تاثیر نمی‌گذارد. از همه مهم‌تر، آن‌ها جزئیات جالبی هم به اشتراک گذاشتند: تیم سازنده این بازی حالا بیش از 400 نفر هستند:

"جدایی او به هیچ طریقی برروی سرعت کار تاثیر نخواهد گذاشت. تیم سازنده Cyberpunk 2077 حالا بیش از 400 نفر کارمند دارد."

این رقم بزرگی برای CD Projekt RED است. آن‌ها قادر بودند فقط با 250 نفر عنوانی مثل The Witcher 3: Wild Hunt را خلق کنند (که بخشی از این رقم مربوط به تیم تضمین کیفیت می‌شدند و از خارج استودیو بودند). این یعنی حالا تیم آن‌ها رشد 60 درصدی داشته است.

شاید این خبر باعث تعجب برخی افراد نشود و اخیرا هم دیده بودیم که نام‌های بزرگی به این استودیو ملحق می‌شدند؛ مانند لول دیزاینر ارشد RIME. با این حال، جدایی سباستین استفان که در پست بسیار مهمی کار می‌کرد، باعث نگرانی تعدادی از طرفداران شد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.