Menu

نسخه Switch بازی Mortal Kombat 11 برای کاربران بریتانیا با تاخیر منتشر خواهد شد

با اعلام فروشگاه رسمی Nintendo نسخه Switch بازی Mortal Kombat 11 برای کاربران منطقه بریتانیا تا روز دهم ماه می (20 اردیبهشت 98) منتشر نخواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، مطابق اخبار اعلام شده انتشار جهانی این بازی پرطرفدار روز 23 آوریل (3 اردیبهشت) خواهد بود اما کاربران بریتانیایی برای تجربه این نسخه باید کمی بیشتر از دو هفته پس از انتشار بازی برای دسترسی به آن صبر کنند.

این خبر در حالی اعلام شد که هفته گذشته خرده فروشی GAME نیز تاریخ انتشار این نسخه از بازی را روز دهم ماه می اعلام کرده بود اما این خبر در آن زمان مورد توجه و مقبولیت کاربران قرار نگرفت اما حالا و با اعلام این خبر از سوی فروشگاه رسمی Nintendo، تاخیر در انتشار این نسخه از بازی به طور رسمی تایید شد تا برای مردم بریتانیا که این روز ها با اخبار خروج کشورشان از اتحادیه اروپا مواجه هستند خبر ناراحت کننده دیگری باشد!

Mortal Kombat 11

تا زمان نگارش این خبر هنوز علتی برای این تاخیر اعلام نشده است. با این حال کاربران منطقه آمریکا می‌توانند مطمئن باشند که بازی در همان تاریخ اعلام شده برای این منطقه منتشر خواهد شد. همچنین در خبر دیگر از این بازی، روز گذشته اعلام شد برنامه Inside Xbox با انتشار اولین اپیزود در روز سه شنبه 5 فوریه (16 بهمن) بازخواهد گشت. در اولین قسمت از این برنامه اطلاعات جدیدی درباره بازی Mortal Kombat 11 منتشر خواهد شد و حتی شاید رونمایی از یک شخصیت جدید در بازی. جالب است بدانید که در وبسایت Change درخواستی با 207396 امضا (تا زمان نگارش این خبر) از سوی طرفداران ایجاد شده که در آن از سازندگان بازی خواسته شده تا شخصیت Shaggy در انیمیشن Scooby-Doo را به DLC این بازی اضافه کنند که البته تعداد امضاکنندگان این درخواست همچنان در حال افزایش است.

بازی Mortal Kombat 11 روز سوم اردیبهشت ماه سال آینده بر روی پلتفرم های Nintendo Switch ،PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.