Menu

شرکت Electronic Arts بسته الحاقی Premium Pass عنوان Battlefield 1 را تا مدت زمانی محدود رایگان کرد

خبر خوب برای طرفداران سری Battlefield! به گزارش پردیس گیم، شرکت EA اعلام کرد که Premium Pass عنوان Battlefield 1 را تا مدتی محدود رایگان کرده است. به این ترتیب بازیکنان شوتر موفق Battlefield 1 بر روی PC ،PS4 یا Xbox One از همین لحظه تا تاریخ 18 سپتامبر (سه شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷) می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای Premium Pass این عنوان را دریافت کرده و برای همیشه به "تمامی" محتویاتی که پس از عرضه بازی اضافه شدند، دسترسی پیدا کنند.

Premium Pass عنوان Battlefield 1 چهار افزونه کامل به نام‌های They Shall Not Pass ،In the Name of the Tsar ،Turning Tides و Apocalypse را شامل می‌شود. هر کدام این افزونه‌ها نقشه‌ها، عملیات، کلاس‌های حرفه‌ای و محتوای منحصر به فرد خود را خواهند داشت.

به گفته EA: "تهیه Premium Pass عنوان Battlefield 1 بهترین راه برای آن دسته از افرادی است که نسخه ابتدایی این بازی را تهیه کرده‌اند و می‌خواهند تمامی محتویات اضافی آن را نیز تجربه کرده و با آمادگی کامل به استقبال بزرگ‌ترین نبرد تاریخ بشر در Battlefield V بروند."

شرکت EA در آستانه عرضه پنجمین قسمت سری Battlefield برنامه ویژه‌ای تحت عنوان "پیش به سوی Battlefield" را ترتیب داده است. طبق اعلام این شرکت بازیکنان با تجربه Battlefield 1 (و همچنین Battlefield 4) می‌توانند محتویاتی چون پوسته‌های ویژه برای اسلحه‌ها و تگ‌های ویژه‌ای را در Battlefield V دریافت کنند. این امکانات در بخش شخصی‌سازی Battlefield V کاربرد خواهند داشت.

برای دریافت Premium Pass عنوان Battlefield 1 بر روی PC به وبسایت Origin مراجعه کرده و با جست و جو در مجموعه بازی‌های خود Battlefield 1 را پیدا کنید و با کلیک بر روی Extra content این محتوای رایگان را دریافت کنید.

Battlefield V با تاخیری که اخیرا خورد حال برای عرضه در 20 نوامبر (سه شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.