Menu

فروش 2 برابری Kingdom Hearts 3 نسبت به Resident Evil 2 Remake در ژاپن

بسیاری از گیمرها در سرتاسر جهان مشغول تجربه‌ی Kingdom Hearts 3 و دیدار با شخصیت‌های محبوب Disney می‌باشند؛البته ژاپنی‌ها چند روز زودتر از سایر نقاط دنیا به این عنوان دسترسی داشتند. حال طبق اخبار جدید، تازه‌ترین ساخته‌ی Square Enix در کشور آفتاب تابان بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، گروه Media Create(شرکتی ژاپنی که به حمع‌آوری و آنالیز اطلاعات درباره‌ی بازارهای کنسول‌های گیمینگ می‌پردازد) آمار فروش نسخه‌های فیزیکیِ عناوین Kingdom Hearts 3 و Resident Evil 2 Remakeدر ژاپن را به اشتراک گذاشته است. بر این اساس بازی Kingdom Hearts 3 در بازه‌ی زمانی 27-25 ژانویه( 5 تا 7 بهمن) موفق به فروش فوق‌العاده‌ی 610,077 نسخه‌ای در این کشور شده است؛ در حالی که Resident Evil 2 Remake در مدت زمان مشابه حدود 1/2 یعنی 252,848 نسخه فروخته است. لازم به ذکر است که هر دوی این عناوین از تاریخ 25 ژانویه(5بهمن) در ژاپن در دسترس بودند.

بازیکنان نزدیک به 14 سال منتظر نسخه‌ی سوم فرنچایز Kingdom Hearts بودند و جای تعجب نیست که این انتظار و هایپ ایجاد شده در طرفداران منجر به فروش فوق‌العاده‌ی آن در دنیا شود. نسخه‌ی PS4 این عنوان، امتیاز 88 از 36 نقد را در وبسایت متاکریتیک ثبت کرده که همگیِ نقدها مثبت بوده است. شما می‌توانید خلاصه‌ی این نقدها و امتیازاتِ وبسایت‌های مختلف را در اینجا مطالعه کنید. Kingdom Hearts 3 هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.