Menu

عناوین رایگان Xbox Live Gold ماه فوریه معرفی شدند

امروز (چهارشنبه)‌ با به پایان رسیدن اولین ماه میلادی و و ورود به ماه فوریه، کمپانی Microsoft بازی های رایگان این ماه برای کاربران طلایی (Gold member) سرویس Xbox Live را معرفی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshocker یکی از این بازی ها عنوان Bloodstained: Curse of the Moon خواهد بود که برای کل روز های این ماه بر روی این سرویس در دسترس خواهد بود. نسخه Xbox 360 بازی Assassin’s Creed Rogue نیز از روز یکم فوریه (جمعه 12 بهمن) تا روز 15ام فوریه (جمعه 26 بهمن) بر روی سرویس Xbox Live Gold به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. این نسخه از سری بازی های Assassin’s Creed یکی از اسپین آف‌ های این سری است که سال گذشته برای کنسول‌های نسل حاضر ریمستر شد.

دیگر بازی های این سرویس عناوین Super Bomberman R ( از 16ام فوریه (شنبه 13 بهمن) تا 15ام ماه مارچ (جمعه 24 اسفند) ) و Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy ( از16ام فوریه تا 28ام فوریه(پنجشنبه 9 اسفند) هستند که در دسترس کاربران طلایی قرار خواهند گرفت.

Xbox Live Gold

نظر نویسنده: عنوان Bloodstained بازی بسیار خوبی است. اگرچه Super Bomberman R در زمان عرضه با استقبال خوبی مواجه نشد اما باید گفت که این عنوان party game ساعت‌ها می‌تواند برای شما سرگرم کننده باشد. اگرچه بهتر بود شاهد نسخه ریمستر Assassin’s Creed Rogue در این لیست باشیم اما تجربه نسخه Xbox 360 این بازی نیز می‌تواند لذت بخش باشد. Jedi Academy نیز یکی از عناوین دوست داشتنی کنسول Xbox بود و حضور این عنوان خاطره‌انگیز در این لیست می‌تواند یک سوپرایز برای طرفداران این بازی باشد.