Menu

گزارش: 3 میلیون نسخه از Resident Evil 2 Remake در کمتر از یک هفته به فروشگاه‌ها ارسال شده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، تنها چند روز پس از عرضه‌ی Resident Evil 2 Remake، شرکت Capcom اعلام کرده که 3 میلیون نسخه از این بازی را به به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال کرده است. هر چند سهم پلتفرم‌های مقصد این عنوان (PC ،PS4 و XBOX ONE) از این مقدار فروش مشخص نشده است. شرکت ناشر این سری بازی یعنی Capcom اشاره داشته که از سال 1996 و انتشار قسمت نخست این مجموعه تا تاریخ ژانویه 2018 (دی-بهمن ماه 97) حدود 88 میلیون نسخه از کل فرنچایز به فروش رسیده است:

"بعد از 22 سال از شروع به کار این مجموعه، پشتیبانی مداوم از سوی طرفداران مشتاق در سرتاسر دنیا باعث شده تا Resident Evil تبدیل به فرنچایزِ پرچمدار ما بشود. با وجود Resident Evil 7 که 6 میلیون نسخه فروخته است، شرکت Capcom به دنبال دستاوردی مشابه با Resident Evil 2 Remake می‌باشد."

سپس این شرکت نگاهی به گذشته داشته و اعلام کرد که نسخه‌ی اوریجینال Resident Evil 2 موفق به فروش 4.96 میلیون نسخه‌ای شده است که آن را تبدیل به چهارمین بازیِ پرفروش کل این سری بازی می‌کند. شکی نیست که با وجود هایپ ایجاد شده و تبلیغات دهان به دهان خوب، نسخه بازسازی این عنوان یعنی Resident Evil 2 Remake در چند هفته‌ی آینده از این مقدار فروش عبور خواهد کرد.

آن طور که به نظر می‌رسد Capcom سال 2019 را طوفانی آغاز کرده و پس از این عنوان، بازیِ مورد انتظار Devil May Cry V را هم برای عرضه در اسفند برنامه‌ریزی کرده است. از اخبار مرتبط می‌توان به بروز رسانی رایگان RESIDENT EVIL 2 شامل سه DLC داستانی می‌شود اشاره کرد. Resident Evil 2 Remake توانسته از 70 نقد میانگین 91 را از وبسایت متاکریتیک به دست آورد که از این تعداد 69 نقد مثبت و تنها 1 نقد منفی می‌باشد.