Menu

بازی Mortal Kombat 11 پایان‌های مختلفی خواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم، تاکنون اطلاعات و جزئیات دقیقی از داستان این بازی منتشر نشده و معلوم نیست که داستان به چه صورت قرار است پیش برود. به تازگی استریمری با نام کاربری KomboBreakerZ چنین خبری را منتشر کرده است. بر اساس مصاحبه‌ای که اد بون (Ed Boon)، کارگردان خلاق بازی Mortal Kombat 11 با صفحه noobde در توییتر داشته است، رسما تایید کرد که داستان بازی Mortal Kombat 11 دارای چند پایان متفاوت خواهد بود. KomboBreakerZ در صفحه رسمی توییتر خود در این رابطه نوشته است:

"اد بون در آخرین مصاحبه‌ای که در صفحه‌ی خود داشت، تایید کرد که چند پایان مختلف برای داستان بازی Mortal Kombat 11 در نظر گرفته اند. پس یکی از مهم‌ترین اخبار این بازی از طرف استودیو NetherRealms در راه است؛ اما اگر به فرض بازی در چند حالت مختلف به پایان برسد، پس تکلیف شخصیت‌های مخفی که قابل بازی هستند چه می‌شود؟"

احتمال این که ادعای این کاربر در توییتر بی اساس باشد بسیار بعید به نظر می‌رسد. علاوه بر این، اگر چنین خبری از سوی سازندگان بازی Mortal Kombat 11 تایید شود، کسی را آن‌ چنان هیجان زده نمی‌کند. چرا که اگر به یاد داشته باشید داستان نسخه قبلی این سری بازی یعنی بازی Mortal Kombat X هم دارای چند پایان متفاوت بود و یک پایان نداشت. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که بازی چند پایان خواهد داشت؟ آیا بعضی از آن‌ها مخفی خواهند بود و دستیابی به آن‌ها سخت است؟ در حال حاضر نیز این خبر از سوی سازندگان و ناشر بازی تایید نشده است و هیچ صحبتی در این رابطه از طرف آنان صورت نگرفته است.

بسیاری از صاحب نظران و کاربران اعتقادی به وجود چند پایان در این سبک از بازی‌ها ندارند و معتقدند این سبک پتانسیل چنین چیزی را ندارد. اما با این شرایط NetherRealms همچنان به به وجود چند پایان در بازی‌های خود اصرار می‌ورزد. همچنین آن‌ها از داستان بسیار جذابی که در این بازی وجود دارد، خبر داده‌اند. البته با توجه به داستان جذابی که بازی قبلی این استودیو یعنی Injustice 2 داشت احتمالا داستان جذابی را شاهد خواهیم بود.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت سال آینده برای PS4 و Xbox One و PC و Switch عرضه خواهد شد.