Menu

شایعه: کار ساخت و پورت Metroid Prime Trilogy به پایان رسیده است؛ بازی بزودی برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد

Metroid Prime 4 با تاخیر مواجه شده و ما حتی نشانی از تاریخ احتمالی عرضه آن نداریم. چندی پیش شرکت Nintendo وضعیت توسعه و ساخت Metroid Prime 4 را به روز رسانی کرد. تولید‌کننده ارشد بازی، "شینیا تاکاشی"، در ویدیویی جدید اعتراف کرد که توسعه بازی به استانداردهای مورد نظر نرسیده و به همین دلیل پروژه ریبوت خواهد شد. همچنین اعلام شد، استودیو Retro که سه نسخه قبلی سری را ساخته بود برای توسعه بازی جدید باز خواهد گشت.

در حالی که باید مدت زمان زیادی منتظر Metroid Prime 4 باشیم، این احتمال وجود دارد که سری قدیمی Metroid بر روی Switch عرضه شود و طرفداران را خوشحال کند. مدتی می‌شود که شایعاتی در رابطه با پورت Metroid Prime Trilogy در فضای مجازی پخش شده است و به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. به گزارش پردیس‌گیم و بهع نقل از GamingBolt، "ایمران خان"، ادیتور سابق Game Informer، در توییتر اعلام کرد، مدت زیادی می‌شود توسعه Metroid Prime Trilogy به پایان رسیده و در ابتدا قرار بود برای در ماه گذشته از آن رسماََ رونمایی شود.(این خبر با شایعات رونمایی از سه‌گانه در TGA مرتبط است.)

آیا این اتفاق به زودی رخ می‌دهد؟ شاید تاخیر و شروع دوباره مراحل توسعه Metroid Prime 4 با عرضه سه‌گانه ارتباطی دارد. در هر حال مدت زمان زیادی تا انتشار Metroid Prime 4 فاصله داریم و سه‌گانه‌ای جذاب می‌تواند تا حدودی طرفداران را راضی کند.

چندی پیش نیز خرده فروشی آنلاین سوئدی، Inet، سه‌گانه Metroid Prime را برای Nintendo Switch لیست کرده بود. این لیست‌بندی پیش‌بینی می‌کرد که در جریان مراسم The Game Awards شاهد رونمایی سه‌گانه و نمایشی از Metroid Prime 4 هستیم که البته این اتفاق رخ نداد.

نظر شما در این باره چیست؟