Menu

دانلود موسیقی متن بازی Killer Is Dead (کامل ترین نسخه)

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Killer Is Dead، اثر Akira Yamaoka در خدمت شما هستیم.

بازی Killer Is Dead عنوانی در سبک اکشن سوم شخص Hack & Slash است که توسط استودیوی Grasshopper Manufacture توسعه یافته و توسط کمپانی‌های Deep Silver (در اروپا)، Marvelous USA (در آمریکا) و Kadokawa Games (در ژاپن) در آگوست 2013 برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و اکس باکس 360، و در 23 می 2014 در قالب نسخه‌ی کامل Nightmare Edition برای پلتفرم PC نیز عرضه شد. داستان بازی در مورد یک قاتل به نام Mondo Zappa بود که برای یک سازمان با نام Bryan Execution Firm که وظیفه پیدا کردن و نابودی افراد آلوده شده به Dark Matter (یک نوع انرژی فاسد کننده) را داشتند، کار می‌کند. بازیکنان در طول این عنوان، کنترل Mondo را به دست گرفته و وظیفه دارند تا مراحل اصلی و فرعی این بازی را که از لحاظ طول، می‌توانند سریع تمام شوند و یا به مقادیر زیادی جست و جو در محیط نیاز داشته باشند را به پایان برسانند و در این میان، با تعداد زیادی از دشمنان و هیولاها درگیر شوند.

این بازی پس از عرضه نمرات متوسطی را دریافت کرد و با این که یک سری از ویژگی‌های آن، همانند گرافیک هنری خاصش، مورد تحسین قرار گرفت، ولی انتقادات فراوانی نیز روانه‌ی آن شد. نسخه‌ی PC این بازی توانست تا از نظر نمرات، بهتر از عنوان اصلی عمل کند؛ ولی در عوض از مشکلاتی همچون تنظیمات گرافیکی ناقص و سیستم کنترلی نه چندان دقیق، رنج می‌برد. موسیقی این عنوان توسط آقای آکیرا یامائوکا ساخته شده است که سابقه کار بر روی عناوینی همچون سری Silent Hill و بازی Shadows of the Damned را در کارنامه خود دارد.

دانلود موسیقی متن بازی Killer Is Dead

The Music of KILLER IS DEAD

"KILLER IS DEAD KID SPECIAL SOUNDTRACK "BONUS

ناشر: Grasshopper Manufacture, Inc

تاریخ انتشار: 2013

قیمت کلی (صرفا جهت اطلاع!): حدود 150 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 35 قطعه در قالب دو آلبوم

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 30 دقیقه و 29 ثانیه

کیفیت: MP3 VBR

آهنگساز: Akira Yamaoka

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 171.39 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Piano School [موسیقی پیشنهادی]

Fast And Loose

Danger Danger

Bang to Future [موسیقی پیشنهادی]

Fire And Wind [موسیقی پیشنهادی]

Sounds Of Sun [موسیقی پیشنهادی]

Stage Fire [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم