Menu

طراح مراحل God Of War به استودیوی The Initiative شرکت مایکروسافت ملحق شد

همانطور که می‌دانید شرکت مایکروسافت در نسل هشتم عملکرد خوبی از لحاظ انتشار بازی‌های انحصاری برای کنسول Xbox One نداشته است. عقب افتادن از شرکت Sony از نظر فروش و درخشش شرکت Nintendo با کنسول جدید خود سوییچ باعث شد تا مایکروسافت برای جبران به فکر انتشار بازی‌های انحصاری باکیفیت و AAA برای Xbox بیفتد. یکی از قدم‌های مایکروسافت برای این امر، خرید برخی از استودیوها مانند Ninja Theory و Playground Games بود و هم‌چنین این شرکت استودیوی جدیدی به نام The Initiative تاسیس کرد. حال مایکروسافت در حال جذب نیروهای باتجربه و بااستعداد برای استودیوی مذکور می‌باشد. پیش از این افرادی مانند "تام شپرد"(Tom Shepherd) از Rockstar Games و "برین وسترگارد"(BrainWestergaard) از Sony Santa Monica به این استودیو پیوسته بودند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Videogamer، حال آقای "کریس اونیل"(Chris O'Neill) که در طراحی مراحل فرنچایز God of War دست داشته و نیز سابقه‌ی کار بر روی Metal Gear Solid V ساخته‌ی "Kojima Productions" را در کارنامه دارد طی پستی در فضای مجازی، پیوستن خود به این استودیو را اعلام کرد.

هنوز از پروژه‌ی در حال توسعه‌ی The Initiative اطلاعاتی در دسترس نیست اما با توجه به استخدام افراد با تجربه، می‌توان امید داشت که در رویداد E3 2019 شرکت مایکروسافت از آن رونمایی شود.

The Initiative studio سال گذشته برای ساخت بازی‌های انحصاریِ باکیفیت و داستانی برای کنسول Xbox One توسط Microsoft تاسیس شد. از اخبار مرتبط می‌توان به اشاره MICROSOFT به برنامه‌های XBOX در سال 2019: از تکنولوژی‌های اختصاصی جدید تا نمایش پروژه‌های استودیوهای داخلی اشاره کرد.