Menu

بازسازی دموی Silent Hill PT در بتای بازی Dreams

حدود 4 سال از معرفی جدیدترین پروژه‌ی استودیوی Media Molecule یعنی بازی Dreams در رویداد E3 می‌گذرد و اخیرا بتای بازی برای افرادی که برای آن‌ها دعوت‌نامه فرستاده شده در دسترس می‌باشد. حال یکی از کاربران توئیتر موفق به بازسازی دموی PT در این بتا شده است. این کاربر، ویدئویی از این بازسازی را منتشر کرد اما به درخواست استودیوی Media Molecule آن را حذف کرده است. این کلیپ هیجان انگیز راهروی معروف دموی PT را بسیار شبیه به اصل آن نشان می‌دهد. اما ظاهرا به اشتراک گذاشتن این کلیپ باعث نقض قوانینِ استودیوی Media Molecule شده و طراح بازی Dreams آقای "کریستوف ویلدییو" طی توئیتی مودبانه از این کاربر درخواست کرده تا آن را حذف کند:

" مرد، با وجود اینکه خیلی این ساخته رو دوست دارم و تاثیرگذار است( آیا خودت ساختیش؟) اما قوانین ما کاملا واضح و مشخص هستند… لطفا همین حالا آن را حذف کن D: ."

دموی PT سال 2014 توسط Konami و به طور انحصاری بر روی PS4 منتشر شد که "نورمن ریدس" به عنوان کارکتر اصلی و هیدئو کوجیما به عنوان کارگردان در ساخت آن نقش داشتند. هر چند پس از گذشت مدتی و با تشدید اختلاف بین شرکت Konami و "هیدئو کوجیما" این ویدئو از روی فروشگاه پلی‌استیشن حذف و حتی کاربرانی که قبلن این دمو را دانلود و یا در قسمت Library ذخیره کرده بودند نیز قادر به تجربه‌ی مجدد آن نشدند.

pt

pt

اینطور که به نظر می‌رسد در عنوان Dreams حد و مرزی برای خلاقیت وجود ندارد و هر چیزی قابل خلق شدن می‌باشد. شما می‌توانید 16 دقیقه از گیم‌پلی این بازی را در اینجا تماشا کنید. Dreams در سال 2019 و به طور انحصاری توسط Sony بر روی PS4 منتشر خواهد شد.