Menu

تماشا کنید: نمایشی از گیم‌پلی نسخه کنسل شده True Crime: Hong Kong/Sleeping Dogs

Sleeping Dogs یکی از عناوین جهان آزاد جذابی بود که در نسل گذشته عرضه شد. این بازی که از فیلم Infernal Affairs تاثیر گرفته بود، شما را در نقش یک پلیس مخفی قرار می‌داد که باید به یک تشکیلات جنایتکار به نام Sun On Yee Triad نفوذ کرده و آنرا از درون نابود کند.

به گزارش پردیس گیم، اما مدت‌ها پیش از آنکه امتیاز ساخت Sleeping Dogs توسط Square Enix خریداری شود و در زمانی که تحت عنوان True Crime: Hong Kong شناخته می‌شد، ساخت آن یک بار توسط Activision کنسل شده بود. شرکت Activision در سال 2011 عنوان True Crime: Hong Kong را به دلیل تاخیرهای پی در پی و مشکل بودجه کنسل کرد اما همانطور که اشاره شد، امتیاز ساخت این بازی مدتی بعد توسط Square Enix خریداری شد تا بازیکنان بتوانند ایده‌ای که یک بار کنسل شده بود را با نام تجاری جدید Sleeping Dogs تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید دقایقی از گیم پلی نسخه کنسل شده Sleeping Dogs را تماشا کنید. طرفدارانی که Sleeping Dogs را تجربه کرده باشند قطعا متوجه شباهت‌های دو بازی خواهند شد. در واقع سکانس تعقیب و گریز در مرکز خرید که در ویدیو نشان داده می‌شود دقیقا در Sleeping Dogs نیز کار شده است، البته با کیفیت بهتر.

در پایان لازم به ذکر است که استودیو سازنده Sleeping Dogs یعنی United Front Games مدتی پیش بسته شد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه