Menu

مجسمه‌های کارکترهای اصلی God Of War شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند

از زمانی که God of War بر روی PS4 منتشر شده دنیای گیم را به تسخیر خود درآورده و جوایز بسیاری را از طرف منتقدان و بازیکنان کسب کرده است. این عنوان با داستان فوق‌العاده‌ی خود و روایت رابطه‌‌ی پیچیده‌ی پدر-پسر بین کریتوس و آترئوس، مردم را شیفته‌ی خود کرده است. گرافیک و موسیقی این عنوان نیز مانند تمام نسخه‌های این فرنچایز در بالاترین سطح خود بود؛ پس جای تعجب نیست که این فرنچایز چنین فن بیس عظیمی دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، حال شرکت Gaming Heads که متخصصِ تولید مجسمه‌های باکیفیت و کالکشن‌های لایسنس شده‌ی بازی‌های ویدئویی در هنگ کنگ می‌باشد، برای طرفداران این بازی 2 آیتم‌ ویژه‌ را تدارک دیده است.

این شرکت مجسمه‌هایی مرتبط با این بازی در دسترس قرار داده است؛ مجسمه‌ی 3.5 اینچی از کریتوس و 2.7 اینچی متعلق به آترئوس. با توجه به ابعاد کوچک این مجسمه‌ها، آن‌ها می‌توانند در هر جایی به آسانی قرار گرفته و زینت بخش آن نقطه باشند.

در مجسمه‌ی اول کریتوس را با ظاهر آخرین نسخه‌ی بازی در حالی که تبرش را در دست گرفته و مجسمه‌ی آترئوس نیز او را در حالی که کمان خود را در دست دارد میبینیم. جزئیات قابل‌ توجهِ خالکوبی‌های آترئوس و نقش و نگارهای روی تبر کریتوس در این 2 مجسمه برای هر طرفداری قابل تقدیر است. هم‌چنین نسخه‌ی برنزی این 2 مجسمه برای کسانی که به دنبال چیز متفاوتی می‌باشند قابل تهبه است. تنها 1000 عدد از این مجسمه‌ها تولید خواهد شد که قیمت نسخه‌ی عادی 25 دلار و نسخه‌ی برنزی نیز 30 دلار می‌باشد.

GOD OF WAR

GOD OF WAR

اما اگر به دنبال مجسمه‌ای ویژه برای این عنوان هستید این فروشگاه مجسمه‌های بی نظیری را برای شما در نظر گرفته است؛ مجسمه‌ی اول به نام KRATOS LIFE SIZE BUST به قیمت 600 دلار و مجسمه‌ی دوم به نام KRATOS ON THRONE به قیمت 500 دلار.

GOD OF WAR

GOD OF WAR

از اخبار مربوط به God of War می‌توان به دلیل کمبود وقت، بسیاری از باس‌های GOD OF WAR در مرحله توسعه از بازی حذف شده اند را ذکر کرد.