Menu

کارگردان Mortal Kombat 11: یک غافلگیری بزرگ برای طرفداران در راه است

چندی پیش "اد بون"، کارگردان و مغز متفکر عنوان Mortal Kombat 11، اعلام کرد، او و تیمش در NetherRealm همچنان یک غافلگیری بسیار بزرگ برای طرفداران دارند که تا قبل از انتشار بازی جزئیات آن را منتشر خواهند کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این خبر از طریق مصاحبه اد بون با کانال یوتیوب "برایان تانگ" منتشر شد. در طول این مصاحبه 9 دقیقه‌ای، از بون سوال شد که چگونه تکنولوژی جدید در توسعه بازی‌های جدید استودیو آن‌ها مشارکت دارد و در توضیحات مرتبط با این بخش بون بحث سورپرایز را به میان آورد.

او در این مورد گفت:

"بله، نکنولوژی به بازی‌ ما کمک می‌کند. در مورد هر یک از بازی‌های خود تکنولوژی یا یک روش خلق برای گرافیک ارائه می‌دهیم. به این بازی فوتوگرامتری گفه می‌شود، همانطور که می‌دانید ما فقط با بافت‌ها(تکستچر) نقاشی نمی‌کنیم بلکه مواد و جوهره اصلی نیز دخیل هستند. ما با چرم نقاشی می‌کنیم، با آهن نیز این کار را انجام می‌دهیم… و تقریباََ این یک نوع ادای احترام به اولین Mortal Kombat‍ی است که توسعه دادیم."

بون در ادامه توضیح داد:

"صورت‌های ساخته شده،بازیگران ما. شما می‌دانید که ما از افراد واقعی برای اسکن صورت آن‌ها استفاده می‌کنیم. این یک مدل 3 بعدی نیست، ما مجسه یک بینی یا صورت را در می‌آوریم و مواردی مانند این را که از افرادی واقعی هستند ارائه می‌دهیم، و من این را به شما می‌گویم که یک سورپرایز بسیار تا بسیار بزرگ را حفظ کرده‌ایم که بعداََ آن را به شما نشان خواهیم داد."

بون همچنین اعلام کرد، سورپرایز ذکر شده را تا به حال به هیچکس نشان نداده است و تا به این لحظه نیز چنین رویه‌ای حفظ می‌شود.

به نظر می‌رسد این سورپرایز در مورد شخصیت‌های درون بازی نیست بلکه در رابطه با کسی است که بازی را تجربه می‌کند.

بتای بازی حدود 1 ماه قبل از انتشار و در تاریخ 28 مارچ (8 فروردین) منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این بتا تنها در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که بازی را پیش‌خرید کنند. با پیش‌خرید این عنوان به شخصیت قدیمیِ این فرنچایز یعنی Shao Khan دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید گیم‌پلی بازی را در این خبر مشاهده و دانلود کنید. هم‌چنین حضور ستاره‌ی دنیای کشتی‌کج "راندا روزی" در نقش Sonya Blade تایید شده است که جزییات آن را می‌توانید در این نشانی مطالعه کنید.

از طرف دیگر بنا بر گفته‌ی سایت the Revenge of the Fans، ممکن است بخش انیمیشن‌های استودیوی برادران وارنر (WB Animation) آماده باشد تا در آینده‌ی نزدیک از یک سری انیمیشن پرده‌برداری کند. طبق همان گزارش، افرادی که قرار است در آن هنرنمایی کنند نیز انتخاب شده‌اند. طبق این خبر، آقای جوئل مک‌هیل (Joel McHale) یکی از بازیگرانی است که نظر تولیدکنندگان را جلب کرده، اگرچه هنوز مشخص نیست چه نقشی برای او در نظر گرفته شده، گفته می‌شود صحبت‌هایی با ستاره‌ی سریال محبوب دکستر خانم جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter) نیز برای بازی در نقش سونیا بلید (Sonya Blade) انجام گرفته شده.

Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت ماه 1398 برای PC و PS4 و Xbox One و Switch عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟