Menu

تماشا کنید: تریلر جدیدی از عنوان Anthem با محوریت داستان، سیستم پیشرفت و شخصی سازی منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، شرکت Electronic Arts و DICE تریلر جدیدی را از عنوان Anthem منتشر کرده است که بر روی داستان، سیستم پیشرفت و شخصی سازی بازی تمرکز می‌کند. تا به الان تریلرهای زیادی را از بازی و گیم‌پلی آن مشاهده کرده‌ایم، اما مطمئنا افرادی هستند که به تریلرهای کوتاه و رسمی بازی که داستان را اسپویل نمی‌کنند، علاقه دارند.

در Anthem تا 4 بازیکن قادر خواهند بود که در یک دنیای خطرناک و مرموز پا به مبارزه و کاوش گذاشته و شاهد داستانی منحصر بفرد به همراه شخصیت‌های زیادی باشند. بازیکنان می‌توانند داستان بازی را همانطور که آن را تجربه می‌کنند روایت کرده، بنابراین هیچ 2 نفر نجربه‌ای یکسانی را نخواهند داشت.

EA بیان کرده است که دموی VIP بازی در تاریخ 5 بهمن در دسترس خواهد بود و همان دمو برای تمامی افراد در تاریخ 12 بهمن منتشر خواهد شد. پیشرفتی که بازیکنان در این دمو کسب می‌کنند، به نسخه اصلی بازی منتقل نخواهد شد، اما توسط این دمو می‌توانند نگاهی به کلیت بازی و آن چیزی که در نسخه کامل انتظارشان را می‌کشد، داشته باشند.

Anthem در تاریخ 13 اسفند برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد. همچنین به تازگی شرکت DICE اعلام کرده است که بازی از تکنولوژی DLSS پشتیبانی خواهد کرد.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه