Menu

Fifa 19 با شکست Red Dead Redemption 2 پرفروش‌ترین بازی سال 2018 در اروپا شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، بازی Fifa 19 با شکست عنوان پرطرفدار Red Dead Redemption 2، پر‌فروش‌ترین بازی سال 2018 در اروپا لقب گرفت و جدیدترین ساخته‌ی شرکت Activision یعنی بازی Call Of Duty: Black Ops 4 به جایگاه سوم بسنده کرد. این اطلاعات درباره‌ی فروش بازی‌ها توسط GFK Entertainment جمع‌آوری شده و فروش نسخه‌های فیزیکی آن‌ها در خرده‌فروشی‌های 15 کشور اروپایی در نظر گرفته شده است. این کشورها عبارتند از: اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال،سوئد، سوئیس،اسپانیا و بریتانیا.

Fifa 19 حدود 1 ماه زودتر از Red Dead Redemption منتشر شد و Call Of Duty: Black Ops 4 نیز 2 هفته بعد از فیفا 19 عرضه شد. البته پلتفرم‌های مقصد این 3 بازی یکسان نبوده ؛ Fifa 19 بر روی PS4، PC، Xbox One، PS3، Xbox 360 و نینتندو سوییچ منتشر شد در حالی که Call Of Duty Black Ops 4 بر روی PC، PS4، Xbox One و Red Dead Redemption 2 نیز تنها بر روی کنسول های Ps4 و Xbox One در دسترس بودند.

هم‌چنین بازی Fifa 19 بیش از سایر عناوین بر روی فروشگاه‌پلی‌استیشن اروپا، دانلود شده است که خبر آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.