Menu

تماشا کنید؛ نمایشی 10 دقیقه‌ای از مأموریت جانبی Hidden Depths عنوان Anthem

کمی بیش از یک ماه تا تاریخ انتشار Anthem فاصله داریم و به همین بهانه، BioWare دست به همکاری با IGN زده تا ویئوهایی از گیم‌پلی به نمایش بگذارند. آخرین ویدئویی که به دستمان رسیده نگاهی به "اعماق پنهان" (Hidden Depths) ارائه می‌دهد، یکی از مأموریت‌های جانبی که با وسواس بیشتری ساخته شده و داستان آن نیز سنگین‌تر است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، در Hidden Depths، شما و گروهتان به دنبال پیدا کردن یک متن باستانی دست نویس هستید اما یافتن آن به این راحتی‌ها نیست. بازیکنان باید تعدادی از قطعات یک نقشه را بیابند که در نهایت مکان این دست نوشته که داخل اتاقکی پنهان شده را مشخص می‌کند. دسترسی به این اتاقک نیازمند شیرجه‌ای طولانی به زیر آب است و وقتی به آنجا رسیدید باید با یک باس عظیم‌الجثه رو به رو شوید. میتوانید ویدئوی گام به گام را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

باید اعتراف کنیم، دیدن تنوع در مأموریت‌های Anthem نوید بخش عنوان جذابی است. نحوه‌ی پیشروی در Hidden Depths و مناظری که در مسیر میتوانید ببینید، واقعاً تفاوت بسیاری با مأموریت‌های ابتدایی که پیش‌تر به نمایش در آمدند دارد. این مقدار گشت و گذار و حل معمایی که توانستیم در این مأموریت ببینیم جالب توجه است… حتماً، منفجر کردن آدم بدها خوش گذرانی خوبی حساب می‌شود ولی اگر فقط همین کار را برای کردن داشته باشید، میتواند به سرعت تکراری شود. به نظر BioWare تمام تلاش خود را می‌کند تا همه‌ی مأموریت‌های Anthem احساس نسبتاً منحصر به فردی داشته باشند.

چند هفته‌ی دیگر دمویی از Anthem در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. اعضای Origin/EA Access میتوانند در 5 بهمن ماه این دمو را تجربه کنند و بقیه‌ی افراد نیز 12 بهمن قادر به تجربه این دمو خواهند بود. این دمو به بازیکنان اجازه می‌دهد دو کلاس از Javelinها را امتحان کنند (لباس‌های فوق پیشرفته‌ای که شخصیت‌ها به تن دارند)، در محیط مرکزی به نام the Fort Tarsis گشت و گذار داشته باشند و تعداد اندکی از مأموریت‌ها را به اتمام برسانند. بازیکنان از سطح 10 شروع کرده و تا سطح 15 پیشروی می‌کنند.

Anthem در 3 اسفند برای کامپیوترهای شخصی، Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.