Menu

تروی بیکر به عرضه‌ی Death Stranding در سال 2019 اشاره می‌گند + اطلاعاتی از روند توسعه‌ی بازی

بسیاری از گیمرها برای بازی بعدی کارگردان مشهور سری Metal Gear Solid یعنی Death Stranding هیجان زده‌اند. خیلی‌ها انتظار داشتند که در جریان مراسم The Game Awards 2018، شاهد حضور هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) باشیم و بالاخره از گیم پلی کامل و تاریخ انتشار بازی Death Stranding رونمایی شود؛ اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تنها اعلام شد که در سال 2019، اطلاعات و اخبار بیشتری از این بازی منتشر می‌شوند. تا به حال طی خبرها، شایعات و توئیت‌ها به این مورد بسیار اشاره شده که این بازی در سال 2019 منتشر خواهد شد. اکنون تروی بیکر (Troy Baker) هم که یکی از صداپیشگان شخصیت‌های مرموز این بازی می‌باشد، به تازگی در توئیتر خود به این نکته اشاره کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، تروی بیکر به تازگی در توئیتر خود عکس دو شخصیت زیر را منتشر کرد و نوشت: "2009 در برابر 2019"


همینطور که مشاهده می‌کنید، شخصیت سمت چپ، Snow Villiers در بازی Final Fantasy XIII را نشان می‌دهد که تروی بیکر در سال 2009 وظیفه‌ی صداپیشگی آن را بر عهده داشت. تصویر سمت راست هم شخصیت مرموزی که او در Death Stranding صداپیشه‌اش می‌باشد را نشان می‌دهد. احتمال می‌رود که او در این پست به عرضه‌ی این بازی در سال جاری اشاره کرده باشد.

علاوه بر آن خود هیدئو کوجیما هم در موارد زیادی به سال 2019 اشاره داشته و این مورد باعث افزایش احتمال درست بودن این موضوع می‌شود.

همچنین به تازگی آکی سایتو (Aki Saito)، رئیس بخش بازاریابی و روابط عمومی استودیوی Kojima Productions به تازگی اطلاعاتی در رابطه با روند توسعه‌ی این بازی به اشتراک گذاشت. او ضمن اشاره به روابط دوستانه‌شان با استودیوی Guerrilla Games و اینکه بازی را به آن‌ها نشان داده‌اند، گفت که هیدئو کوجیما دو ساعت از گیم پلی ابتدای بازی را به آن‌ها نشان داده است.

"ما دو ساعت ابتدایی گیم پلی بازی به برادرانمان در Guerrilla Games نشان دادیم. بله، هیدئو بالاخره این بازی را نشان داد. (بازی هنور کامل نیست)

در زیر شما می‌توانید تصاویری از روابط دوستانه‌ی ما را مشاهده کنید، ما در حال به اشتراک گذاری رازها و اسرارمان با یکدیگر هستیم."


طبق این توئیت ما هم اکنون می‌دانیم که این دو ساعت اولیه‌ی بازی هم اکنون قابل تجربه است و احتمالا کار توسعه‌ی موارد اصلی بازی به پایان رسیده باشد.

عنوان Death Stranding در تاریخ نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شود. نظر شما راجع به آن چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.