Menu

Cyberpunk 2077 به غیر از سگ و گربه شامل هیچ حیوان دیگری نمی‌شود

آیا امید دارید در Cyberpunk 2077 میمون سایبورگی ببینید؟ مسابقات خروس جنگی تماشا کنید؟ خرس‌هایی با تیغه‌های مانتیس را زیر نظر بگیرید؟ خب باید بگویم که چنین چیزهایی در بازی بعدی شرکت CD Projekt RED وجود ندارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "ماسیج پیتراس"، انیماتور سینمایی ارشد بازی، در مصاحبه‌ای با JeuxActu اعلام کرد، تمامی بازی در محیط‌های شهری و حداکثر حومه شهر جریان دارد و به همین دلیل بازیکنان با حیوانی غیر از سگ و گربه رو به رو نخواهند شد.

او در این مورد توضیح داد:

"کل بازی در شهر Night City جریان دارد، به همین دلیل تنها شاهد مکان‌های شهری خواهیم بود، این یک متروپلیس عظیم است که به شما اجازه کشف و بررسی را نیز می‌دهد. بنابراین در مورد حیوانات تنها سگ‌ها و گربه‌ها قابل مشاهده خواهند بود."

از طرفی مشخص نیست منظور او به طور کلی طراحی نشدن یک حیات وحش پویا می‌باشد و یا این که حیواناتی با اسکریپت مشخص شده نیز حضور نخواهند داشت. عجیب است اگر هیچ پرنده یا موشی در بازی وجود نداشته باشد.

اخیرا وب سایت PlayStationLifeStyle گزارش داده است که طرفداران عنوان Cyberpunk 2077 به تازگی به صفحه‌ی فیس بوک بازی پیام داده‌اند و درباره‌ی اندازه‌ی نقشه‌ی بازی از سازندگان پرسیده‌اند، استودیوی CD Projekt Red هم در اینباره به آن‌ها اطلاعاتی داده است که از طریق فروم Reddit به اشتراک گذاشته شدند. در حالی که اندازه‌ی نقشه‌ی بازی به طور دقیق افشا نشد، اما ما اکنون می‌دانیم که این نقشه نسبت به The Witcher 3 بسیار عمیق‌تر است و دارای زیرساخت‌های فراوانی می‌باشد. تاکید تیم سازنده بر روی عمودی بودن طراحی و ساختار پیچ در پیچ شهر می‌باشد و از نظر منطقی نیز طراحی محیط‌های گسترده با روحیه بازی جور در نمی‌آید.

همچنین شرکت CD Projekt RED در گفت و گویی با خانه کارگزاری Vestor DM توضیح داده بود که آن‎‌ها در تلاش هستند کیفیت گرافیکی و بصری بازی را به استانداردها و حتی فراتر از آن ببرند و این نیازمند وقت و زمان زیادی می‌باشد. در حقیقت آن‌ها در صدد هستند در زمینه پولیش و کیفیت بصری بازی خود را به سطح تولیدی و کیفیت عنوان جذاب Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 برسانند، اگرچه Cyberpunk 2077 فضا و محیطی کاملا متفاوت دارد.

با توجه به گزارشاتی از سوی آنالیزگران لهستانی باید در سه ماهه چهارم سال 2019 منتظر این عنوان بلند پروازانه باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟