Menu

Dark Devotion در اوایل 2019 عرضه خواهد شد + تریلر گیمپلی

Hibernian Workshop و The Arcade امروز اعلام کردند عنوان، sidescrolling اکشن نقش آفرینی که بر اساس تعهد جوامع به دین macabre توسعه می‌یابد، به زودی برای Nintendo Switch،PS4 و PC منتشر خواهد شد.

این بازی که تاکید شدیدی بر روی اتمسفر تاریک خود دارد در نوامبر سال گذشته تریلری انیمیشنی دریافت کرد که به خوبی طبیعت شوم آن را به نمایش می‌گذارد. بنابر صحبت‌های منتقد DualShockers که توانسته بود در رویداد MIX در E3 گذشته بازی را تجربه کند، با یک عنوان "به شدت اتمسفریک اما لذت‌بخش" رو به رو هستیم.

Dark Devotion در اصل یک پروژه کیک‌استارتری است و البته در سطح خود توانست نظر بازیکنان را به خوبی جلب کند، با دریافت کمک 24 هزار دلاری توسعه مناسبی را آغاز کرد و به نظر می‌رسد سرانجام به مراحل پایانی ساخت خود رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، موضوع کلی بازی حول یک تپملار می‌چرخد که درون یک معبد گیر افتاده و به دنبال یک راه فرار می‌گردد اما برای موفق شدن باید با دشمنان متنوع و قدرتمند مبارزه خونینی را آغاز کند. در تریلر جدید شدت مبارزات و تنوع دشمنان را به وضوح می‌توان دید. شما در این مبارزات به واکنش سریع،تیزبینی و عزم جدی برای نابودی ارتش دشمنان شبه‌خدا نیاز دارید. تنها با پیروزی بر این جنگجویان ترسناک و بی‌نظیر می‌توانید وفاداری خود را به طراح الهی Dark Devotion ثابت کنید.

تریلر گیمپلی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

به نظر می‌‎رسد بازی تاکید شدیدی بر روی دقت و توجه بازیکن دارد چرا که تله‌های مختلفی طراحی شده‌اند،دشمنان الگوهای حمله تازه و چالش‌برانگیزی خواهند داشت و همچنین شما در هر قسمت از بازی نیاز به استفاده از سلاح‌های گوناگون دارید و با یک سلاح نمی‌توان به راحتی در بازی پیش رفت. Dark Devotion معماری Gothic خود را از منابعی مانند H.P. Lovecraft و Edgar Allan Poe الهام گرفته است و برای طرفداران Dark Souls یا Castlevania تجربه‌ای باورنکردنی را رقم خواهد زد.

اگرچه تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نشد اما Hibernian Workshop و The Arcade Crew متذکر شدند که بازی در اوایل 2019 برای PS4،PC و Nintendo Switch در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما در این باره چیست؟