Menu

Metro Exodus اولین نسخه از این سری خواهد بود که از Photo Mode پشتیبانی می‌کند

به نظر می‌رسد که Metro Exodus قرار است بازی زیبایی از آب در بیاید و توسعه دهنده‌ی آن یعنی 4A Games اعلام کرده که بازیکنان خواهند توانست با حالت Photo Mode که برای اولین بار در سری به این بازی اضافه می‌شود از دنیای آخرالزمانی آن اسکرین‌شات‌های دلخواه خود را بگیرند. در اکثر بازی‌های اولش شخص حالت Photo Mode نمی‌بینیم، پس به خوبی از این گزینه استقبال می‌شود. Metro Exodus روی PC از نرم‌افزار اسکرین‌شات NVIDIA’s Ansel نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی بازی آقای جان بلاچ (Jon Bloch) این بیانیه را درمورد photo mode عنوان Exodus منتشر کرده…

"گزینه‌ی Photo Mode یکی از ویژگی‌هایی است که بیشتر از همه توسط جامعه طرفدران Metro درخواست شده. میتوان گفت این حالت در بازی‌های اول شخص کمیاب می‌باشد و گروه مصمم است تا آن را عملی کند و فرصتی به بازیکنان Metro بدهد تا داستان‌های خود را در برهوت‌های روسیه ثبت و ضبط کنند."

میخواهید ببینید چه منظره‌هایی برای تصویربرداری در Metro Exodus خواهید داشت؟ دموی تحسین برانگیز بازی که از GeForce RTX ray tracing استفاده می‌کند مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

اگر خبرهای مربوط به Metro Exodus را دنبال نکرده‌اید، خلاصه‌ی داستانی از این قرار است:

"سال 2036 است. ربع قرن پس از اینکه جنگ هسته‌ای زمین را نابود کرده، همچنان گروهی از بازمانده‌ها در زیر خرابه‌های موسکو، در تونل‌های مترو به زندگی چنگ می‌زنند. ولی حالا، در نقش آرتیوم، باید از مترو فرار کنید و رهبری گروهی از رینجرهای اسپارتان را در سفری شگفت‌انگیز که سراسر قاره را در برمی‌گیرد به منظور پیدا کردن یک زندگی تازه در شرق به عهده بگیرید.

Metro Exodus یک عنوان حماسی، داستان محور و اول شخص ساخته‌ی 4A Games است که مبارزات مرگ‌آور و مخفی‌کاری را با گشت و گذار و عناصر survival horror در یکی از عظیم‌ترین دنیاهای ساخته شده در بازی‌های ویدئویی ترکیب می‌کند. در حیات‌وحش روسیه در مراحل گسترده و غیر خطی گشت و گذار کنید و داستانی هیجان‌انگیز را تجربه کنید که در طول یک سال روی می‌دهد، از بهار، تابستان و پائیز تا اعماق زمستان هسته‌ای."

Metro Exodus در 26 بهمن ماه برای Xbox One، PC و PS4 منتشر خواهد شد. حالت Photo mode نیز از همان روز اول در دسترس خواهد بود.