Menu

رویدادِ 14days of fortnite هفته‌ی آینده باز می‌گردد

به گزارش‌ پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت گیم اینفورمر، رویداد 14 روز بازی Fortnite هفته‌ی آینده بعد از این که رویداد ذکر شده زودتر از آنچه بازیکنان انتظار داشتند به پایان رسید، باز‌خواهد‌ گشت. استودیوی EPIC GAMES بعد از تأیید بر این موضوع که سازنده تاریخِ اشتباهی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌است، این رویداد را مجددا برمی‌گرداند.

استودیوی سازنده وعده داده‌است که برای دلجویی از بازیکنان، یک آیتم مجانی (equalizer glider) به‌ آن‌ها هدیه خواهد داد. در زیر می‌توانید بیانیه‌ی EPIC GAMES در این مورد را مطالعه کنید:

"ما تاریخ اشتباهی را برای پایان رویداد 14 روزِ FORTNITE به اطلاع رساندیم و احساس کردیم که تنها دادن آیتم مجانی glider برای جبران راه درستی نباشد. پس از گفت‌و‌گو‌های اضافی، تصمیم گرفته‌ایم که این رویداد را از اوایل هفته‌ی آینده یعنی روز 15 ژآنویه(25 دی ماه) باز‌گردانیم. هم‌چنین برخی از پرطرفدارترین مودهایی که دارای محدودیت زمانی بوده و مربوط به این رویداد بودند نیز باز‌خواهند گشت. علاوه‌ بر‌ این، بازیکنانی‌ که در مدت زمان قبلی این رویداد نتوانستند چالش‌های مربوط را انجام دهند، قادر خواهند بود تا جوایزی که در همان آغاز ممکن است از دست داده باشند، مجددا به دست آورند. تمامی چالش‌ها در طول رویداد برای تکمیل در دسترس خواهند بود اما چالش‌هایی که قسمتی از آن ها تکمیل شده است، ریست می‌شوند.

تشکر فراوان بابت درک و صبر شما.!"

لازم به ذکر است که در مدت زمان 14 روزه‌ی این رویداد، به صورت روزانه چالش‌ها و جوایزی در دسترس خواهند بود.

در دیگر اخبار جدیدِ مربوط به این پدیده‌ی پولساز صنعت گیم میتوان به FORTNITE در سال 2018 از 29 کشور درآمد بیشتری به‌دست آورد اشاره کرد. علاوه بر این استودیوی توسعه دهنده Epic games, فروشگاه اختصاصی خود را نیز راه اندازی کرده است.