Menu

تهیه‌کننده سریال The Witcher به طرفداران اطمینان می‌دهد عاشق Henry Cavill در نقش گرالت خواهند شد

پروسه انتخاب بازیگر برای سریال The Witcher برای Netflix بحث‌ها و پیشنهادهای مختلفی را به ارمغان آورد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، طرفداران چندان از انتخاب‌ها خوشحال نیستند، مخصوصا انتخاب بازیگرانی که در نقش سیری و ینفر ایفای نقش خواهند کرد. برای نقش اصلی نیز چندان شوق و ذوقی بین طرفداران وجود ندارد. جالب است بدانید در طول این مدت مدیر برنامه این سریال بخاطر تهدید و آزار و اذیت‌ها مجبور شد مدتی توییتر را رها کند.

با توجه به اعلانات برنده جایزه "توماس بگینسکی"، تهیه‌کننده سریال The Witcher، طرفداران باید در رابطه با ایفای نقش Cavill به عنوان قاتل هیولاها خوشحال و هیجان‌زده باشند.

در طول یک مصاحبه با منبع لهستانی، Onet Film، از بگینسگی سوال شد که آیا از ابتدا Cavill را برای نقش گرالت در نظر داشت یا خیر. او در این باره چیزی نگفت اما کمی در رابطه با انتخاب بازیگر و ذهنیت خود در این باره توضیح داد:

"حتی اگر چنین باشد من نمی‌توانم به شما بگویم. اما مطمئناََ او اجرای راضی کننده‌ای دارد. مخاطبین عاشق او خواهند شد. شما بر روی صفحه و زمان تماشا خواهید فهمید. در حال حاضر نمی‌توانم توضیح دهم. "هنری کویل" بازیگر بزرگ و قدرتمندی است، من با او درگیر نخواهم شد و شوخی نخواهم کرد."

او در رابطه با انتقادها و صحبت‌های طرفداران سری بازی و رمان‌های The Witcher که از رونمایی سریال راضی نیستند گفت:

"مردم حق قضاوت دارند. اگر شخصی بخاطر اظهار نظر در اینترنت در مورد علاقه نداشتن به نحوه انتخاب بازیگری احساس بهتری پیدا کند، پس در حقیقت به شکل متناقض ما کار خود را خوب انجام داده‌ایم. کار ما به وجود آوردن سرگرمی برای مردم است، بنابراین اگر سرگرمی برای بعضی از افراد صحبت‌های منتقدانه در اینترنت است پس این موردی ندارد و خوب است. من درک می‌کنم که طرفداران تخیلات خود را دارند اما همه کسانی که در سریال بازی خواهند کرد در مراحل انتخاب بازیگر معقولی انتخاب شده‌اند."

او در ادامه در رابطه با سفید پوست نبودن سیری و ینفر توضیح داد، چیزی که طرفداران به شدت مورد انتقاد قرارش دادند:

"طرفداران همگی از یک دسته و همگن نیستند. چنین بیانیه‌هایی برای من شرم‌آورند، مخصوصاََ این که بخش عظیمی از سر و صداها از سمت لهستان به گوش ما رسید، من خشمی نسبت به این طرفداران ندارم، من درک می‌کنم که این سر و صداها از کجا می‌آیند و چه منشائی دارد. آن‌ها می‌خواهند بازی جهان را تصاحب کند. برخی اوقات شما برای این خواسته بسیار سریع فکر می‌کنید. من باید این را به گفته‌های خود اضافه کنم که هر کس تصور خود را از سری The Witcher دارد. دوباره این موضوع را تکرار می‌کنم، پروسه انتخاب بازیگران حساب شده صورت گرفته و هیچ بازیگری به شکل تصادفی انتخاب نشده است."

از طرف دیگر به نظر می‌رسد سازندگان، مدیران و شبکه Netflix تا به این لحظه به شدت از فصل اول راضی هستند. بر اساس گفته‌ی کیسی والش (Casey Walsh) ازMedia Insider، حتی ممکن است Netflix آماده باشد تا پیش از پخش اولین قسمت قرارداد فصول بعدی را نیز امضا کند. شما می‌توانید از اینجا تیم بازیگران این سریال را مشاهده کنید.

فصل اول سریال The Witcher در سال جاری از سوی منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟