Menu

با تصاویری از بازسازی عنوان محبوب Max Payne همراه باشید

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، به تازگی وجکیچ چالینسکی (Wojciech Chalinski) یکی از طراحان محیط استودیوی Bulkhead Interactive، تصاویری را منتشر کرده است که بازسازی محیط یکی از خاطره انگیزترین عناوین استودیوی Remedy یعنی بازی Max Payne را نشان می‌دهد. چالینسکی برای طراحی این محیط‌ها از موتور بازی‌سازی Unreal Engine استفاده کرده است.

این بازسازی، واقعا زیباست و بسیار عالی و ظریف طراحی شده و همان چیزی است که از یکی بازسازی مدرن امروزی در سال 2019 انتظار داریم. متاسفانه چالینسکی این بازسازی را به صورت عمومی منتشر نکرده است و ما نمی‌توانیم دوباره در این محیط تاریک و نوستالژی قدم بگذاریم. تنها کاری که از ما طرفداران برمی‌آید، این است که بنشینیم و نگاه کنیم و حسرت بخوریم.

شما در زیر می‌توانید تصاویر و ویدئوهای کوتاهی از این بازسازی تماشا کنید: <برای مشاهده‌ی تصاویر در اندازه‌ی اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید>





دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه


دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

متاسفانه طبق آخرین اطلاعاتی که داریم، شرکت‌های Take Two و Rockstar فعلا قصد ندارند تا نسخه‌ی جدیدی از سری Max Payne عرضه کنند و همچنین انتشار یک نسخه‌ی بازسازی شده از بازی‌های قبلی هم بسیار بعید است. اما واقعا چرا با موفقیت بازسازی‌های جدیدی همچون Spyro، Crash Bandicoot و Resident Evil 2 شاهد بازسازی‌های بیشتر از عناوین محبوب نیستیم؟

نظر شما چیست؟ آیا علاقه به تجربه‌ی این بازی دارید؟ شما چقدر دلتان برای Max Payne تنگ شده است؟ آیا شاهد بازگشت این سری خواهیم بود؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.