Menu

نگاهی به فیلم Creed II با بازی سیلوستر استالونه

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به یکی از جدیدترین فیلم های سینمای هالیوود با بازی بازیگر شناخته شده سینمای اکشن و ورزشی سیلوستر استالونه که در سن 72 سالگی در قامت یک مربی کارکشته بار دیگر در فیلم Creed II ظاهر می شود. اما بهتر است تا قبل از بررسی فیلم Creed II نگاهی داشته باشیم به فیلم پرافتخار Creed که در سال 2015 توانست با فروش بسیار خوبی همراه باشد.

در ابتدا باید گفت فیلم کرید نام هفتمین قسمت از فیلمهای بسیار مطرح و شناخته شده راکی با بازی فوق العاده سیلوستر استالونه می باشد، البته ناگفته نماند که فضای فیلم کاملا متفاوت از سری فیلم های راکی می باشد.کارگردانی فیلم برعهده "رایان کوگلر اینبار است" که در کارنامه هنری خود فیلمی چون پاسگاه فروتویل با بازی بازیگری به نام مایکل بی جوردن را داراست. داستان فیلم از آنجایی شروع می شود که راکی بالبوا که در سن پیری به سر می برد بخاطر بیماری سخت از پا افتاده است اما با اشنایی او با پسر جوانی به نام آدونیس که نقش آن را مایکل بی جوردن بر عهده دارد همه چیز تغیر می کند. آدونیس پسر رقیب سرسخت سابق راکی بالبوا یعنی آپولو کرید می باشد که ادونیس از او می خواهد تا مربی او شود. اما کرید 2 که در ادامه داستان کرید ساخته شده است که داستانی متفاوت را دنبال می کند، باید گفت که این فیلم شباهت داستانی بسیار زیادی به داستان راکی 4 دارد. برای بررسی و دانلود فیلم Creed II با ما همراه باشید و همینطور می توانید از بخش دانلود فیلم جدیدترین فیلم های سینمای جهان را دنبال کنید.

خلاصه داستان فیلم کرید 2

در این قسمت، آدونیس که مشکلات بسیار زیادی را پشت سرگذشته است، رفته رفته در حال نزدیک شدن به هدفش می باشد و برای موفقیت در این راه به خوبی تمرین می کند. اما کم کم سر و کله یک بوکسور پرقدرت به نام ویکتور پیدا می شود که بسیار حرفه ای و توانمند است! مشکل اما اینجا نیست که او حریف سختی برای آدونیس محسوب می شود، بلکه داستان از این قرار است که او پسر ایوان است، کسی که سالها قبل باعث شده بود تا پدر آدونیس در رینگ بوکس کشته شود.

نگاهی به فیلم کرید 2

Creed II فیلمی تحسین برانگیز به کارگردانی Steven Caple Jr در ژانر درام، اکشن و ورزشی می باشد که مایکل بی جوردن و استالونه توانسته اند در آن بسیار بدرخشند. فیلم کرید 2 همانطور که قبلا نیز استالونه اشاره کرده بود دنباله ای بر فیلم راکی 4 می باشد که البته به نظر خیلی از منتقدین این فیلم به هیچ وجه در سطح و اندازه راکی 4 ظاهر نشد. در فیلم کرید شاهد به اوج رسیدن یک مبارز بسیار قدرتمند به نام آدونیس کرید و تلاشش برای رسیدن به اهداف و جایگاهش به عنوان یک مبارز بودیم، حال فیلم کرید 2 ادونیس را مانند یک مبارز عصبانی به تصویر می کشد که فقط و فقط یک هدف دارد و آن هم انتقام است و برای بدست آوردن چیزی که خواهان آن است باید سخت تلاش کند تا به جایگاه یک مبارز حقیقی برسد. البته باید گفت در فیلم های ورزشی معمولا داستان های شبیه به هم هستند و فیلم کرید 2 نیز از این قانون مستثنی نیست و داستانی مانند دیگر فیلم های ورزشی دارد و چیزی فراتر از یک فیلم معمولی نیست اما چیزی که این فیلم را از دیگر فیلم های در این ژانر جدا می سازد پرداختن به شخصیت های منفی است و این شخصیت های منفی در فیلم هستند که بخش های هیجان انگیز فیلم را ایجاد می کنند و دوم اینکه فیلم کرید 2 برعکس دیگر فیلم های ورزشی تاکید کمتری بر مبارزه دارد و سعی دارد تا بیشتر بر بار احساسی فیلم و درام تاکید کند.فیلم تمام مدت سعی دارد تا شخصیت اصلی فیلم را با این پرسش رو به رو سازد که آیا مبارزه کردن برای فرو نشاندن خشم درونیش بهتر است یا مبارزه کردن با آرامش و آرام نگه داشتن ذهن پریشانش ؟ این پرسش ها به طور کلی موضوع اصلی داستان را تشکیل می دهند.

جوردن در این فیلم موفق شد تا بازی فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد، وی در این فیلم شخصیتی آرام را از خود به نمایش می گذارد که که برعکس ظاهر آرامش از درونی خشمگین که هر لحظه امکان طغیان دارد رنج می برد.بنظر من مایکل به خوبی از پس نشان دادن این نقش ها برآمده است و زمانی که او در دیالوگی از فیلم می گوید "من خطرناکم" باید دانست که او واقعا همینگونه است ولی باید خودش را اثبات کند، رقیب او فردی بسیار تنومند است که همانند یک دیوار بتونی در مقابل او ظاهر می شود مخاطب در نگاه اول یاد فیلم هایی چون ترمیناتور می افتد،یک موجود که در چشمانش جز شرارت چیز دیگری پیدا نیست اما این شخص برای مخاطبان و طرفدارن فیلم راکی 4 زیاد هم غریبه نیست او کسی نیست جز ویکتور دراگو با نقش آفرینی فلورین مونتینو پسر ایوان دراگو که بعد از 33 سال بار دیگر در مقابل رقیب دیرینه اش راکی بالبو حاظر می شود اما با این تفاوت که هر دو شخصیت اصلی فیلم راکی رو به پیری گذاشته اند و موهای سیاهشان جای خود را به سفید داده است اما اینبار در این فیلم دیگر از مبارزه این دو شخص خبری نیست و به عنوان مبارز در رینگ حضور نمی یابند ولی در کنار رینگ در سمت مربی به ایفای نقش پرداخته اند. او پس از باخت در مقابل راکی تمام هست و نیستش را از دست داده است حال بار دیگر باز گشته است و دلایل بسیار زیادی برای انتقام‌گرفتن دارد و قصدش این است که تمام آن‌ها را از طریق پسرش که به عنوان هیولا در اوکراین بزرگ شده است انجام دهد.

در فیلم کرید 2 هر دو شخصیت مثبت و منفی از کینه ای دیرنه رنج می برند.

فیلم از جایی شروع می‌شود که جوردن با قدرتی که در مبارزه دارد و پیروزی های فراوان به قهرمانی سنگین‌وزن جهان راه می یابد. وی بعد از این مبارزه ها و پیروزی های پی در پی با خود می اندیشد که حال زمان آن رسیده است که به خواسته دیرینه اش دست پیدا کند بلاخره دل را به دریا می زند و از بیانکا که نقش آن را "تسا تامپسون" برعهخده دارد خاستگاری می کند، بیانکا یک خواننده در سبک پاپ است و در رشته هنری اش بسیار پیشرفت داشته و توانسته است به شهرت فراوان دست پیدا کند،اما طولی نمی کشد که مخاطب متوجه می شود که تنها مشکل کرید گرفتن یک جواب بله از کسی که عاشقش هست نیست و مشکل خیلی از چیزی که فکر می کند بزرگتر است، خشم درون او موجود می زند و مانند یک اتشفشان که هر لحظه امکان فوران دارد ممکن است تا خود را به تباهی بکشاند .

بنظر من یکی از دلایلی که باید فیلم کرید را دید همین صحنه های هیجان انگیز و فوق العاده مبارزه های آنها در رینگ است که حسی کاملا واقعی را برای مخاطب تداعی می کند از طرفی فیلم سعی داشته است تا بخوبی از شخصیت های منفی فیلم استفاده کند تا جایی که با موشکافی در زندگی شخصیت منفی فیلم تا حدودی مخاطب با او همراه می شود. البته باید گفت در این سال جاری فیلم نسبتا خوبی را شاهد بودیم که از مهمترین آنها می توانید به فیلم هایی چون Bohemian Rhapsody با بازی بینظیر رامی مالک که در نقش فردی مرکوری خواننده مطرح گروه کوئین ظاهر شد اشاره کرد،شما می توانید برای دانلود جدیدترین فیلم های سینما به بخش دانلود فیلم جدید مراجعه کنید.

این مطلب بصورت تبلیغاتی ارسال شده است و سایت پردیس‌گیم هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد. اگر شما نیز مایل به ارسال تبلیغات در پردیس‌گیم هستید، با بخش تبلیغات به شماره 09190205007 و یا این آی دی تلگرام تماس بگیرید.