Menu

صداپیشه شخصیت گرالت از انتخاب شدن هنری کویل برای بازی در سریال The Witcher حمایت می‌کند

اخیرا، Netflix اعلام کرد که ستاره فیلم Mission Impossible: Fallout "هنری کویل" (Henry Cavill) نقش گرالت (Geralt of Rivia) در سریال تلویزیونی The Witcher که براساس کتابی محبوب و فرانچایز بازی ویدیویی The Witcher ساخته می‌شود، را ایفا می‌کند. در حالی که عده زیادی از این انتخاب خوشحال به نظر می‌رسند، هیچ انکاری در این باره وجود ندارد که صدای نمادین گرالت متعلق به "داگ کاکل" (Doug Cockle) است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، در حالی که این صداپیشه در گذشته اعلام کرده بود که هیچ گونه همکاری‌ای در این سریال ندارد، به تازگی در توییتر حمایت و پشتیبانی خود از هنری کویل را ابراز کرده است. در حالی که او تصدیق می‌کند که هنری کویل از او کپی برداری نکرده و نقش Geralt of Rivia مختص به خود را بازی خواهد کرد، هنوز هم بسیار مشتاق است تا ببیند که تیم خلاق سبکه Netflix چه ایده‌هایی دارد.

" مردم مدام در مورد این موضوع از من سوال می‌کنند، پس بگذارید بگویم که به نظر من "هنری کویل" کاری فوق العاده را به عنوان Geralt of Rivia انجام خواهد داد! او حتما این شخصیت را به همان خوبی که باید از آن خود می‌کند و نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم که "لارن هیسریچ" (Lauren Hissrich) و تمام تیم Netflix چه چیزی خلق خواهند کرد. این کار جادویی خواهد بود."

شاید سخت باشد که صدای نمادین گرالت را از سر خود بیرون کنید، اما قطعا جالب خواهد بود تا صدا و خصوصیات اخلاقی شخصیتی که هنری کویل و لارن اشمیت هستریش به عنوان نمایش دهنده ایده آن را در سر دارند ببینیم. اگر می‌خواهید تا صدای "داگ کاکل" را بیشتر بشنوید، او صداپیشگی شخصیتی را در عنوان Victor Vran: Overkill Edition که اخیرا برای Nintendo Switch عرضه شده‌، انجام می‌دهد.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه سریال The Witcher متعلق به شبکه Netflix ارائه نشده است، با این حال شما می‌توایند به تجربه عنوان The Witcher 3: Wilde Hunt بر روی PS4 ،Xbox One و PC بپردازید.