Menu

بازی جدید سازندگان سری Batman Arkham احتمالا بزودی برای پلتفرم‌های نسل بعدی معرفی خواهد شد

مدت نسبتا زیادی از انتشار عنوان تحسین شده‌ی Batman: Arkham Knight توسط استودیوی Rocksteady می‌گذرد و اکنون این استودیوی بریتانیایی مدت زیادیست که در سکوت خبری فرو رفته و هنوز هیچ اطلاعاتی از بازی جدید آن‌ها نداریم. اکنون طبق مدارک به دست آمده این احتمال وجود دارد تا بزودی شاهد معرفی بازی جدید این استودیو باشیم، همچنین ممکن است این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی باشد.

به گزارش پردیس‌گیم، استودیوی Rocksteady به تازگی در وب سایت خود و در بخش آگهی‌های شغلی اعلام کرده است که به 17 کارمند در بخش‌های مختلف مانند طراحی شخصیت‌ها، انیمیشن‌ها و نویسندگی دیالوگ و در چند بخش فنی نیازمند است. اما در میان این 17 فرصت شغلی، 2 تا از آن‌ها بیشتر از همه خودنمایی می‌کنند.

این استودیو در حال نیازمند یک مدیر ارتباطات جدید است که حداقل 2-3 سال در کار خود تجربه داشته باشد و با یکسری از موارد مرتبط با بازی آشنایی داشته باشد. این فرد باید در شبکه‌های مختلف مجازی و انجمن‌ها نقش برجسته‌ای داشته باید تا بازی آن‌ها بیشتر دیده شود. با توجه به این می‌توان انتظار داشت که بزودی شاهد معرفی بازی جدید Rocksteady باشیم.

علاوه بر آن در لیست آگهی شغلی آمده است که این استودیو نیازمند یک برنامه نویس رندرینگ ارشد برای یک بازی AAA برای کنسول‌های نسل نهمی می‌باشد. با توجه به اینکه این شغل مربوط به پورت کردن بازی بر روی پلتفرم می‌باشد، این احتمال وجود دارد که پروژه‌ی جدید Rocksteady در مراحل مهمی از توسعه‌ی خود قرار داشته و اکنون نیاز به انجام کارهای پیاده سازی بر روی کنسول‌های نسل نهمی داشته باشد.

با اینحال ما هنوز هیچ چیزی نمی‌دانیم و این‌ها تنها حدس و گمان هستند. نظر شما چیست؟ این بازی معرفی‌شنده چه چیزی می‌تواند باشد؟ با توجه به شایعات و گزارش‌ها، بسیاری از این خبر می‌دهند که این بازی یک عنوان اقتباسی با محوریت شخصیت سوپرمن می‌باشد؛ با اینحال شایعاتی هم از این گزارش می‌دهند که این بازی قرار است یک عنوان شوتر آنلاین چند نفره مانند بازی Destiny باشد.