Menu

ساخت Skytorn بازی جدید سازندگان Celeste لغو شد

بازی Skytorn قرار بود یک بازی در سبک مترویدوانیا (Metroidvania) باشد که مراحل آن به صورت تدریجی و پشت سر هم تولید شوند.

به گزارش پردیس گیم، قبل از عرضه بازی Celeste، سازندگان این بازی روی بازی به نام Skytorn کار می کردند که در سال 2016 اعلام شده بود و قرار بود در سال آینده عرضه شود. ولی "نوئل گری"، برنامه نویس ارشد بازی در پستی اعلام کرده است که فرآیند ساخت بازی متوقف شده است.

"ما دیگر بر روی Skytorn کار نخواهیم کرد. من از همه‌ی کسانی که منتظر عرضه این بازی بودند عذرخواهی میکنم. ما هم منتظر عرضه این بازی بودیم. ما انرژی، زمان و احساسات زیادی صرف این پروژه کردیم و به شدت بابت این که بازی به عرضه نخواهد رسید متاسفیم."

او اعلام کرده‌است که یکی از دلایل اصلی این اتفاق این است که تیم سازنده نتوانست راه‌حلی برای مشکلاتی که در هسته‌ی اصلی بازی وجود داشت پیدا کند. همچنین اعلام شده‌است که بیشتر مشکلات بازی مربوط به نحوه تولید شدن مراحل بازی به خاطر سبک آن بود.

" ما هسته‌ی بازی مخصوصا فرآیند تولید شدن جزیره ها را چندین بار تغییر دادیم ولی ساختار اصلی ثابت بود: یک جزیره شناور داریم و بعد سه سیاه‌چاله که شما می توانید به داخل آنها بروید که هر کدام دارای یک ارتقا هستند."

واقعا جای تاسف دارد که این بازی از این تیم با استعداد لغو شده است. امیدواریم در آینده خبر های بهتری از این استودیو بشنویم.