Menu

دو بسته الحاقی و محتویات جدید برای SoulCalibur VI منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، استوديو Bandai Namco امسال با عرضه موفقیت آمیز این بازی جان تازه‌ای به این سری بخشید. این سری همواره جزو پرطرفدارترین و برترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای بوده است. با انتشار ششمین عنوان از این سری محبوب بازی طرفداران زیادی پیدا کرد و گیمر‌ها دوباره به سمت این بازی جذب شدند. در این بازی باید از حدود 20 شخصیت موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و مدهای مختلف بازی را تجربه کنید. حضور شخصیت مهمان این دفعه بازی یعنی گرالت از سری ویچر به جذابیت‌های این بازی نیز افزود. همچنین بازی داستان جذابی دارد که تجربه آن خالی از لطف نیست و به خاطر داستان و گیم پلی عالی این بازی تبدیل به یکی از برترین عناوین مبارزه‌ای در سال 2018 شده است.

حال سازندگان این بازی در مصاحبه‌ای که انجام دادند، اعلام کردند که بزودی دو بسته الحاقی برای بازی منتشر خواهد شد. همچنین بازی به ورژن 1.1 بروزرسانی می‌شود. در این بروزرسانی قرار است یکی از مشکلات اخیر بازی که درمورد شخصیت تازه اضافه شده به بازی یعنی 2B از بازی NieR: Automata بود دراین بروزرسانی حل بشود. علاوه بر این مشکلات دیگر بازی به خصوص در بخش آنلاین آن که ناراحتی طرفداران را به دنبال داشت نیز قرار است رفع بشود. همچنین مشکلات زیر نیز در بروزرسانی آتی نیز برطرف خواهد شد

مشکلات مربوط به Hitbox که در Steam به آن اشاره شده است.

حذف مشکلات مربوط به تفاوت حرکت‌ها در دو بخش آنلاین و آفلاین بازی که تعادل در بازی را بهم می‌زد.

بالانس کردن تمام شخصیت‌ها به منظور تعادل کلی بازی و همچنین تاکید بر فلسفه‌ای که در طراحی شخصیت‌های بازی وجود وجود دارد.

در یکی از این بسته‌های الحاقی که Create-A-Soul نام دارد، در آن شخصیت‌های جدید به بازی اضافه خواهد شد و در بسته الحاقی دیگر آیتم ها و ساندترک‌های عناوین قبلی مجموعه‌ی SoulCalibur به بازی اضافه خواهد شد. قرار است حدود 100 آیتم به بازی اضافه شود. این خبر برای طرفداران این سری بسیار خوشحال کننده بوده است. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار این دو بسته الحاقی و همچنین بروزرسانی اعلام نشده است. بازی SoulCalibur VI هم اکنون برای PC و PS4 و Xbox One در دسترس است.