Menu

شایعه: نسخه بعدی Assassin’s Creed با نام ADDER در حال ساخت است

پیش از معرفی عنوان Assassin’s Creed Origins بسیاری از شایعات از این خبر می‌دادند که داستان این بازی قرار است در طول سه بازی روایت شود و قبل از معرفی Assassin’s Creed Odyssey بسیاری بر این باور بودند که Odyssey دنباله‌ی داستان Origins است و شخصیت‌های بایک و آیا هم در این نسخه بازمی‌گردند، اما این حدس و گمان‌ها درست نبود و شاهد قهرمانان جدیدی با نام کاساندرا و الکسیوس بودیم. اکنون طبق شایعات جدید به نظر می‌رسد که دنباله‌ی داستان Assassin’s Creed Origins توسط شرکت Ubisoft در حال ساخت است.

به گزارش پردیس گیم، طبق شایعات جدید که در سطح اینترنت منتشر شده است، نسخه‌ی جدید سری محبوب Assassin’s Creed با نام ADDER در حال ساخت می‌باشد. این بازی قرار است آخرین نسخه‌ی این سری باشد که داستان آن در یک دوره‌ی باستانی رخ می‌دهد و بعد از آن احتمالا شاهد دوره‌ی جدید خواهیم بود.

شایعه: نسخه بعدی Assassin’s Creed با نام ADDER در حال ساخت است

وقایع این بازی در رم و بعد از بسته‌ی الحاقی داستان دوم Assassin’s Creed Origins رخ می‌دهد و قرار است دوباره شاهد نقشه‌ای مانند کشورهای مصر و یونان در نسخه‌های قبل باشیم.

شخصیت اصلی این بازی احتمالا آیا است و بایک به عنوان یک شخصیت پشتیبان (support character) در بازی حضور دارد و قرار است قسمت‌هایی از بازی را هم با او پیش ببریم.

این بازی ساخته‌ی مشترک استودیوهای Ubisoft Montreal و Quebec است و ملیسا مک کوبری (Melissa MacCoubrey) دوباره به عنوان کارگردان روایت داستانی بازمی‌گردد.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه به واقعی بودن این شایعات دارید؟ نظر شما چیست؟ شما در اساسینز کریدی دوست دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.