Menu

احتمال دارد Ciri در سریال Witcher سفیدپوست نباشد + جزئیاتی جدید از نقش او در سریال

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش اعلام شد "هنری کویل" که بیشتر به واسطه ایفای نقش Superman شناخته می‌شود، نقش "گرالت" را در سریال Witcher برعهده خواهد داشت. به تازگی اطلاعاتی دیگر از سریال تلوزیونی The Witcher که توسط Netflix در دست ساخت است، منتشر شده و این بار این اخبار مرتبط با نقش Ciri است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN، هنوز مشخص نشده چه کسی ایفای این نقش را به عهده خواهد گرفت ولی جزئیاتی از ویژگی‌های بازیگری که سازندگان برای این نقش به دنبالش هستند منتشر شده که مهم‌ترین آن‌ها جوان‌بودن و سفید‌پوست نبودن بازیگر است.

در آگهی نقش Ciri آمده است "به دنبال یک بازیگر 15 یا 16 ساله سیاه‌پوست، آسیایی با اقلیت قومی؛ دختری که بتواند نقش 13/14 ساله‌ها را نیز بازی کند. نباید از 18 سال بزرگ‌تر باشد. " بعد از انتشار این آگهی، در اینترنت عده‌ای از این که امکان دارد "سیری" سفیدپوست نباشد ناراحت و عصبی شدند، ولی هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست.

همچنین جدا از این موضوع، متن زیر توسط موسسه "تئاتر ملی جوانان" (National Youth Theatre) منتشر شده که خلاصه‌ای از نقش Ciri در داستان را برای‌مان فاش می‌کند.

""سیری" اغلب اوقات به جای نشستن به صورتی آراسته و مرتب در کنار مادربزرگش، "ملکه کالنته" (Queen Calanthe)، در حال سروصدا کردن و انجام بازی‌های خظرناک است. این روند ادامه دارد تا زمانی که Cintra (یکی از قلمروهای پادشاهیِ شمال در سری Witcher) توسط نیلفگاردین‌ها (Nilfgaardian) سلاخی شده و Ciri که حالا یتیم شده، تنها به سمت منطقه Continent می‌رود. او هنوز خبر ندارد ولی او یکی از نوادگان "لارا دورِن" (یکی از Elven Mageها) است و به همین دلیل همه به دنبال او هستند. ما "سیری" را در حالی از دست اسیرکنندگانش فرار می‌کند دنبال کرده و در همین حال، او از مهارت‌های جادویی، بخش تاریک و نقشی که باید در آخرالزمان پیشِ‌رو ایفا کند،‌ با خبر می‌شود. "

در نهایت بعد از ماجراهایی "سیری" به "ینیفر" و "گرالت" پیوسته و این 3 در کنار عم سفر خود در منطقه Continent را آغاز می‌کنند. ""گرالت" و "ینیفر" متوجه می‌شوند که باید از این دختر محافظت کنند؛ چرا که امکان دارد او دنیا را نابود کند. "

براساس اخبار منتشرشده فیلم‌برداری سریال The Witcher در اکتبر امسال آغاز شده و در ماه می‌ سال آینده به پایان می‌رسد. این مجموعه در سال 2019 در قالب 8 قسمت از طریق Netflix منتشر خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.