Menu

Koei Tecmo بی‌صبرانه منتظر رونمایی از گیمپلی و اطلاعات بیشتر از NioH 2 است

شرکت Koei Tecmo در E3 گذشته در ماه ژوئن از بازی NioH 2 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد تیم سازنده بازی نمی‌‎تواند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با این ادامه مورد انتظار صبر کند. در یک "آرزوی سال جدید" با مجله ژاپنی Famitsu، اعضای تیم سازنده بازی، Tecmo، حضور داشتند و در جریان مصاحبه نتوانستند جلوی خود را بگیرند و در رابطه با پروژه NioH 2 صحبت کرده و ذوق فراوانی نشان دادند.

کارگردان NioH 2، "فومیهیکو یاسودا"، موضوع را باز کرد و در در جریان صحبت‌های خود اعلام کرد، احتمال رخ دادن یک رونمایی بزرگ از بازی در اوایل 2019 وجود دارد. از آن‌جا که تا به این لحظه تنها شاهد تیزر E3 بازی بودیم، این خبر برای طرفداران این سری بسیار جذاب و خوشحال کننده می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در ادامه نیز "هیساشی کوینوما" و "هیدکی سوزوکی"، از Koei Tecmo به بازی‌های در دست ساخت دیگر خود نیز اشاره کردند، اگرچه در دست توسعه بودن پروژه‌های دیگر را تایید کردند اما متاسفانه آن‌ها تا پایان 2018 نمی‌توانند در مورد آن‌ها صحبت کنند و پس از آن نیز به زمان نیاز است.

با موفقیت ادامه بازی جذاب Attack on Titan، عده زیادی از بازیکنان منتظر هستند تا از پروژه‌های جدید این سازنده رونمایی شود. اگرچه ما دقیقاََ نمی‌دانیم چه پروژه‌هایی در دست ساخت قرار دارند اما انتظار داریم در مراسم GDC پیش رو اولین جزئیات آن‌ها با طرفداران به اشتراک گذاشته شود.

آخرین اطلاعاتی که از بازی شنیدیم به چند ماه پیش و زمان انتشار تیزر در E3 بر می‌گردد. کارگردان بازی، آقای "فومیهیکو یاسودا" (Fumihiko Yasuda)، توضیح می‌دهد که هدف از ساخت NiOh 2، توسعه یک تکامل و ارتقای سطح کاملا درخور برای نسخه اول است. درحالی که تیم آ‌ن‌ها از موفقیت نسخه اول خوشحال بودند، اما نتوانستد آنچه را در نظر داشتند بدست آورند. آن‌ها می‌خواستند نقاط قوت نسخه اول را تقویت کرده و ضعف‌های NiOh را از میان ببرند.

در رابطه با داستان نیز گفته شد؛ داستان نسخه جدید با نسخه پیشین در ارتباط است، چگونگی این ارتباط در آینده معلوم خواهد شد. بازیکنانی که نسخه اول را تجربه نکرده‌اند می‌توانند از نسخه دوم لذت ببرند، و کسانی که نسخه ابتدایی را بازی کرده‌اند حتی بیشتر لذت خواهند برد.

از طرف دیگر خبر خوشحال کننده برای طرفداران ژانر نقش آفرینی این است که یکی از درخواست‌های متعدد آن‌ها از نسخه اول تا به حال، امکان ساخت شخصیت بود. خبر خوش این است که شما قادر خواهید بود شخصیت خود را ساخته و آن را شخصی‌سازی کنید. شخصیت اصلی جدید قدرت "یوکای" (Youkai) را در خود دارد و سطح اکشن بازی را به مراتب بالاتری می‌رساند.

به طور حتم فروش دو میلیون نسخه‌ای بازی اول در ساخت ادامه بی تاثیر نیست، اگر شاهد عنوانی به قدرتمندی بازی اول باشیم شاید در رابطه با عنوان جدید نیز شاهد فروش خارق‌العاده‌تری باشیم.

آیا در مورد Nioh 2 هیجان زده هستید؟ به نظر شما این عنوان می‌تواند بهتر از نسخه قبل خود ظاهر شود؟